اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مشگین‌شهر خبر داد

بهره‌مندی 6 هزار مددجوی مشگین‌شهری از خدمات فرهنگی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد مشگین‌شهر گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون برای 6 هزار و 110 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد خدمات فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای ارائه‌ شده است.

بهره‌مندی 6 هزار مددجوی مشگین‌شهری از خدمات فرهنگی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بابایی عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی نهاد حمایتی کمیته امداد مشگین‌شهر اظهار داشت: در طول این مدت، بابت ارائه‌ خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بالغ بر 34 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 13 کارگاه آموزشی در قالب طرح فلاح برای خانواده‌های تحت حمایت برگزار شده است، تصریح کرد: تعداد 151 خانواده‌ تحت پوشش در این کارگاه‌های اموزشی حضور یافته و از مباحث دینی، اعتقادی، مذهبی و اخلاقی بهره‌مند شده‌اند.

بابایی با اعلام اینکه همچنین بابت ارائه‌ خدمات فرهنگی، تحصیلی، آموزشی، دینی، مشاوره‌ای و... به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت نزدیک به 700 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: یک‌هزار و 165 دانش‌آموز و 168 دانشجو از این خدمات فرهنگی و آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: همچنین در ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش این نهاد با همکاری هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی را برای خانواده‌های زیرپوشش برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد در کنار برنامه‌های حمایتی اشتغال و کارآفرینی در حوزه تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی نیز رویکردی متفاوت از سال‌های گذشته در پیش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر مهمترین این رویکردها را حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، تولید و تهیه آثار فرهنگی و معنوی اعلام کرد و گفت:‌ در این راستا برنامه‌ریزی‌ها به شکل مطلوب و مناسب در حال انجام است.

انتهای پیام/62003/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول