اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تاسوعای حسینی انجام می‌شود

تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای قروه و سریش‌آباد

همزمان با تاسوعای حسینی، تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای قروه و سریش‌آباد برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای قروه و سریش‌آباد

سرپرست تبلیغات اسلامی قروه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه، با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه فاخر و ارزشمند در روز تاسوعا از ساعت 9:30 دقیقه در میدان شهدای سریش‌آباد و بعدازظهر همان روز از ساعت 14:30 دقیقه در مصلای نورالثقلین قروه برگزار می‌شود که از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به صورت مستقیم پوشش داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن رهبر با بیان اینکه در این اجتماع عظیم، اتحاد و انسجام هیئت‌های عزاداری با محوریت ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت به نمایش گذاشته خواهد شد، افزود: در این برنامه نشان داده می‌شود که منطق مسلمانی سرشار از عقلانیت و طراوت و عشق به خاندان نبوت است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین اجتماعاتی واجب می‌شود تا آسیب‌ها و انحرافات نتوانند به عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت راه یابد.

رهبر در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه می‌تواند مقدمه مناسبی برای تجمیع عزاداری‌ها باشد، افزود: حضور همه عزاداران در ساعت و مکانی معین در حقیقت اعلام بیعت با امام حسین(ع) و تاکید بر تداوم خط سرخ حسینی است که هر اندازه این عزاداری‌ها باشکوه باشد، یزیدیان را ناامیدتر خواهد کرد.

وی در پایان گفت: در عزاداری‌ها باید تلاش شود معرفت و آگاهی همه‌جانبه به مخاطب داده شود تا قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را از روی اعتقاد بشناسد وگرنه هدف اصلی از عزاداری تنها گریاندن و تأثیرگذاری احساسی و ظاهری نیست بلکه همه باید در صحنه حضور داشته باشیم و بیش از گذشته بکوشیم تا عظمت ماه محرم نمایان شده و جلوه‌گری کند.

انتهیا پیام/79009/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول