اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان:

امام حسین(ع) پیامبر هرساله تاریخ است / نام امام حسین(ع) احیاگر دین خداست

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان گفت: با فرا رسیدن ایام محرم امام حسین(ع) هر ساله به عنوان یک پیامبر از جانب خداوند بر مردم نازل می‌شود.

امام حسین(ع) پیامبر هرساله تاریخ است / نام امام حسین(ع) احیاگر دین خداست

حجت‌الاسلام علی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا در پادگان قهرمان اظهار کرد: برای احیای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) باید عزاداری اصیل و سنتی حفظ شود.

وی با بیان اینکه شهادت امام حسین(ع)، احیای مکتب پیامبر اکرم(ص) بود، افزود: با فرا رسیدن ایام محرم امام حسین(ع) هر ساله به عنوان یک پیامبر از جانب خداوند بر مردم نازل می‌شود.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان تصریح کرد: بیان احکام اسلامی، روایات و آیات در این ایام بر بالای منبرها و... همه به برکت نام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری در این ایام بیان داشت: تجمع عزادارن با شعارهای دینی و اسلامی رونق‌بخش اسلام بوده و مکتب پیامبر(ص) را احیا می‌کند.

محمدی با بیان اینکه نام امام حسین(ع) هر سال احیاگر دین خداست، گفت:‌ کدامین پیامبر است که به اندازه امام حسین(ع) برای دین و خدا کار کرده باشد؟

* زنده نگه داشتن نام امام حسین(ع) اسلام را زنده می‌کند

وی یادآور شد: عاشورا سراسر درس است و حضور کودکان و نوجوانان و جوانان در تجمع عزاداران و مراسم‌های مختلف، آنان را بیمه کرده و بر بصیرت آنان می‌افزاید.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با اشاره به پیام‌ها و شعارهای عاشورا تصریح کرد: پرداختن به عاشورا، معرفی اسلام ناب و اسلام اصیل است که از مهمترین پیام‌های آن مقابله با ظلم و ستم و از مهمترین شعارهای آن نیز هیهات من الذله به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام امام حسین(ع) اسلام را زنده می‌کند، افزود: یزیدیان روزگار و کسانی که در راه بنی‌امیه‌ها هستند در جامعه اسلامی جایگاهی ندارند.

محمدی با بیان اینکه حدود 60 درصد جمعیت پادگان نظامی را جوانان تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: در ایام محرم برنامه‌هایی در راستای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در پادگان قهرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت امام حسین (ع) برای احیای قرآن بود، گفت: ماه محرم در واقع یک بهانه برای شناخت امام حسین(ع) و فلسفه قیام عاشورا است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 316 زرهی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه همواره باید در خط ولایت باشیم، تأکید کرد: آنچه شیعیان را حفظ کرده حرکت در مسیر خط سرخ حسینی و خط سبز مهدوی است که در واقع خط سبز مهدوی در امتداد خط سرخ حسینی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظهور حضرت امام زمان(عج) نیز در ادامه اقدام امام حسین(ع) و اصلاح جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه ما به ویژه جوانان باید خود را اصلاح کنیم و در تمام لحظات در خط اهل بیت(ع) باشیم و عمل ما فقط به ماه محرم محدود نشود.

انتهای پیام/89006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول