اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان به زودی صادر می‌شود

رئیس شورای شهر زنجان از موافقت اولیه وزارت کشور با صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان خبر داد و گفت: بر اساس آنچه به شورا اعلام شده است، صدور این حکم به زودی نهایی می‌شود.

حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان به زودی صادر می‌شود

آراض ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای صدور حکم شهرداری برای شهردار منتخب شورای شهر زنجان اظهار داشت: شخص خاصی از طرف شورا مامور پیگیری این امر شده است.

وی از موافقت اولیه وزارت کشور با صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان خبر داد و افزود: بر اساس آنچه به شورا اعلام شده است، صدور این حکم به زودی نهایی می‌شود.

‌رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: به احتمال زیاد حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان در هفته آینده صادر می‌شود.

این عضو شورای چهارم شهر زنجان با اشاره به دیدار انجام شده با استاندار زنجان در مورد پیگیری حکم شهرداری محسن امین گفت: مسئولان استانی قول پیگیری صدور حکم را به شورا داده‌اند.

ضیایی با ابراز اطمینان از صدور حکم شهرداری برای محسن امین طی هفته آینده تصریح کرد: با توجه به شنیده‌ها همه اقدامات لازم برای صدور این حکم انجام شده و ابلاغیه آن طی هفته آینده صادر می‌شود.

شایان ذکر است محسن امین در نخستین هفته از رسمیت یافتن مسئولیت اعضای شورای چهارم زنجان به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده است ولی تاکنون حکم آن در وزارت کشور صادر نشده است که دلیل آن تراکم کار در این وزارتخانه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول