اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

بازدید 100 هزار نفر از باغ‌موزه همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از بازدید 100 هزار نفر از باغ‌موزه همدان طی هفت ماه امسال خبر داد.

بازدید 100 هزار نفر از باغ‌موزه همدان

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم توجه به اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، آن را ضامن سلامت و سعادت مردم دانست.

وی ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس را یکی از کارهای فرهنگی اثرگذار و بزرگ در حوزه اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس قلمداد کرد و افزود: این موزه مقدس به عنوان یک مجموعه ماندگار، در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر قابل توجهی داشته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از بازدید 100 هزار نفر از باغ‌موزه همدان طی هفت ماه امسال خبر داد و ابراز داشت: این در حالی است که تعداد بازدیدکنندگان در طی سال گذشته 113 هزار و 31 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بازدیدکنندگان از باغ‌موزه دفاع مقدس در سال 90 نیز 89 هزار و 90 نفر و در چهار ماه سال 89 نیز 36 هزار نفر بوده است.

زمردیان افزود: از 100 هزار نفر بازدیدکننده باغ‌موزه در هفت ماه امسال 38 هزار و 347 نفر به صورت رایگان از این مجموعه فرهنگی دیدن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به باغ‌موزه دفاع مقدس نگاه درآمدزایی نبوده است، ابراز داشت: با وجود هزینه‌های سنگین نگهداری این باغ‌موزه، تاکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و نگاه خاص شهدا توانسته‌ایم در این زمینه موفق عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس باید دارای ردیف اعتباری جداگانه‌ای باشد، گفت: در حال حاضر همه استان‌ها به دنبال ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس هستند که این موضوع توجه به تخصیص اعتبار خاص برای این اماکن فرهنگی را می‌طلبد.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول