اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وابستگان نظامی 20 کشور جهان

غرفه شهدای هسته‌ای باغ‌موزه همدان رونمایی شد

با حضور وابستگان نظامی 20 کشور جهان، غرفه شهدای هسته‌ای باغ ‌موزه همدان افتتاح شد.

غرفه شهدای هسته‌ای باغ‌موزه همدان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز با حضور مستشاران و وابستگان نظامی 20 کشور جهان، غرفه شهدای هسته‌ای در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان افتتاح شد.

در این غرفه دو سانتریفیوژ ساخت دستان پرتوان جوانان ایرانی، به باغ‌موزه همدان اهدا شده بود که پرده‌برداری شد.

این غرفه توسط امیرسرتیپ محمدحسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ژنرال محمدعلی قزق رئیس وابستگان نظامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

غرفه شهدای هسته‌ای باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان به تصاویر شهدای هسته‌ای مزین شده است.

در این مراسم رئیس باغ‌موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه سال‌های جنگ تحمیلی یکی از سال‌های سختی بود که به ایران تحمیل شد، افزود: پس از سال‌های جنگ، کسب موفقیت‌های بسیار از سوی ایران در امر سازندگی و جهش علمی تعجب همگان به ویژه دشمنان را برانگیخت.

خلیل الهی‌تبار ادامه داد: پیشرفت‌های هسته‌ای ملت ایران یکی از دستاوردهای دفاع مقدس استان است که موجبات خشم استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل را فراهم کرده است.

وی شهید مصطفی احمدی‌روشن را یکی از شهیدانی دانست که در بستر علمی ایران رشد کرد، گفت: این دانشمند هسته‌ای که خود نیز همدانی بود توسط تروریست‌های اسرائیلی به شهادت رسید.

رئیس باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان افزود: خودباوری و اتکا به سرمایه خودی یکی از دستاوردهای ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود که باید مورد توجه باشد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه دفاع امروز کشور در ادامه دفاع مقدس است، ابراز داشت: با تمام توان در دفاع از مرزهای مرزی و علمی کشور وارد صحنه خواهیم شد.

انتهای پیام/89002/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول