اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر خبر داد

انجام رایزنی برای ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس در ملایر

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر از انجام رایزنی‌هایی با تهران برای ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس در ملایر خبر داد.

انجام رایزنی برای ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمدرضا تیموری بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند بیان داشت: در این زمینه شورای اسلامی شهر ملایر خدمت صادقانه به شهروندان را در زمینه‌های مختلف در اولویت قرار داده است.

وی برنامه‌محوری، تعامل با مسئولان شهرستان و عدالت‌محوری را سه محور مهم و اساس کار دور چهارم شورای اسلامی شهر ملایر برشمرد و گفت: تعامل و هم‌پیمانی میان اعضای شورای اسلامی شهر ملایر بر این سه محور استوار است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه برای شهر ملایر جلوگیری از سلیقه‌کاری و حرکت در مسیر عدالت‌محوری برای همه مناطق شهر است که در این زمینه توجه به مناطق حاشیه‌نشین شهر در اولویت است.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با اجرای طرح‌های مختلف از جمله ایجاد پارک و فضاهای تفریحی و اماکن ورزشی، توجه به مسائل بهداشتی و .. در حاشیه شهر رضایتمندی مردم این مناطق را جلب کنیم.

تیموری بر همکاری مسئولان و مدیران برای ارائه راهکارهای و طرح‌های تخصصی برای بهتر شدن شهر ملایر تأکید کرد و گفت: در این زمینه از راهکارهای مثبت و قابل اجرا استفاده خواهیم کرد.

وی از یک طرفه شدن خیابان‌های اصلی ملایر خبر داد و افزود: این طرح با هدف کم شدن ترافیک و سهولت در رفت و آمد اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: در راستای توجه به آثار دفاع مقدس و با توجه به اینکه ملایر شهری فرهنگی و شهیدپرور است درصدد هستیم باغ‌موزه دفاع مقدس در ملایر را راه‌اندازی کنیم. 

وی افزود: در این زمینه با تهران و همدان رایزنی‌هایی شده و منتظر جواب هستیم.

تیموری به اجرای طرح مینی‌ورد اشاره و خاطرنشان کرد: از 138 اثری که قرار است در این مجموعه قرار بگیرد 38 طرح تاکنون ساخته شده است.

در ادامه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب ملایر نیز مهمترین رکن جامعه را قانون برشمرد و گفت: در این زمینه همه مکلف به اجرای قانون هستیم.

علی صیادی ضعف دانش حقوقی را یکی از نقاط ضعف‌های ادارات این شهرستان برشمرد و بر مطالعه مسئولان برای آشنایی بیشتر در قانون تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اگر مشکلات حقوقی در ادارات حل شود نیازی به مراجعه به دادسرا و مراجع قانونی نیست.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول