اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون خبر داد:

به‌روزرسانی پرداخت حقوق کارکنان / بدهی 2 میلیاردی شهرداری بردخون

شهردار بردخون از به‌روزرسانی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری بردخون و بدهی دو میلیاردی این شهرداری خبر داد.

به‌روزرسانی پرداخت حقوق کارکنان / بدهی 2 میلیاردی شهرداری بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید شریعت‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از فرصت خدمتگزاری به مردم ولایتمدار و تقدیر از اعتماد شورای اسلامی با تشریح عملکرد یک ماهه شهرداری بردخون اظهار داشت: در این مدت فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرداری صورت گرفته به گونه‌ای که نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته رشد 400 درصدی درآمد داشته‌ایم و قسمتی از بدهی مربوط به هزینه‌های داخلی شهرداری از محل اعتبارات داخلی به فروشندگان و پیمانکاران پرداخت شده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری بردخون قریب به 20 میلیارد ریال بدهی بابت پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات استانی و کسورات حقوق و مزایا و نیز پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات داخلی به پیمانکاران دارد.

شریعت‌زاده اضافه کرد: پس از ورود اینجانب و با همکاری شورای اسلامی شهر و تلاش پرسنل شهرداری توانستیم بحث درآمدزایی شهرداری را ارتقاء دهیم که تاکنون اقداماتی برای افزایش درآمدها و تقلیل بدهی‌ها انجام داده‌ایم.

شهردار بردخون با بیان اقدامات شهرداری گفت: زیرسازی و ترمیم آسفالت معابر و خیابان‌هایی که در زمان حفاری گازرسانی به شهر خسارت دیده بود و ساماندهی دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و درآمدزایی، ارائه خدمات بهتر و تمدید بیمه نامه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات از این نمونه است.

شریعت‌زاده ادامه داد: به روزرسانی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و پرداخت تمام حقوق و مزایا، جذب اعتبار به مبلغ 7506 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای که تاکنون مبلغ 2700 میلیون ریال آن جذب، تخصیص و هزینه شده، گوشه دیگری از اقدامات شهرداری بوده است.

وی از راه‌اندازی دو پروژه میدان ورودی بردخون و ادامه بلوار شهید بردستانی که به دلیل عدم تخصیص اعتبار راکد مانده بود خبر داد و گفت: به خواست خدا تا اواسط آذر ماه هر دو پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار بردخون به موضوع اخذ مجوز حفر دو حلقه چاه که کار آن نیمه تمام مانده اشاره کرد و گفت: کسورات مربوط به حقوق، بیمه خدمات درمانی، بازنشستگی  پرداخت و به‌روز شده و تسویه بدهی مربوط به برخی از پروژه‌های گذشته از محل اعتبارات داخلی صورت گرفته است.

شریعت‌زاده ایجاد روحیه کاری، برقراری نظم اداری در شهرداری و توجه به نقش مهم منابع انسانی را یادآور شد و گفت: با توکل به خداوند، همکاری شورای اسلامی شهر و تلاش پرسنل توانمند شهرداری همت خود را برای انجام امور و خدمت‌رسانی شایسته به کار می‌گیریم تا شاهد آینده درخشانی برای شهر و شهرداری باشیم.

وی در پایان از راهنمایی بزرگان و تلاش شهرداران سابق شهر تشکر کرد و خواستار ارائه طرح‌ها و راهکارهای سازنده برای عمران و آبادانی شهر شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول