اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان اردبیل:

کتابخانه‌ مرکز حضور فرهیختگان جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان اردبیل گفت:‌ کتابخانه‌ مرکز حضور فرهیختگان جامعه است.

کتابخانه‌ مرکز حضور فرهیختگان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زارع میرزایی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی و اسناد تاریخی وزارت خارجه در کتابخانه مرکزی اردبیل، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب تخصصی در جهت سوق دادن شهروندان به سمت کتابخانه‌های عمومی مفید بوده و گامی بسیار مطلوب است که موجب ترغیب و تشویق مردم به مطالعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با برگزاری نمایشگاه کتاب‌های تخصصی با همکاری سایر نهادهای علمی و اجرایی با ترغیب مردم به مطالعه، شهروندان را هر چه بیشتر با فضای کتابخانه‌ها آشنا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان اردبیل با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی، بهترین فضا برای برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هستند، یادآور شد: در همه کشورهای پیشرفته کتابخانه‌ها مرکز حضور فرهیختگان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و علم محسوب می‌شود بنابراین از احترام و جایگاه ویژه‌ای نزد عموم مردم برخوردار است.

زارع میرزایی، کتابخانه مرکزی اردبیل را به دلیل تجربه موفق آن در برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری بهترین مکان برای نمایشگاه کتاب وزارت خارجه دانست و اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه در آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان و پژوهشگران با کتب انتشارات وزارت خارجه مفید واقع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست همچنین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در سخنانی از برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی و اسناد تاریخی وزارت خارجه در کتابخانه مرکزی اردبیل در طی هفته آینده خبر داد.

صادق فرهمندامین بیان داشت: این نمایشگاه با همکاری دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان اردبیل و نیز بخش انتشارات وزارت خارجه در کتابخانه مرکزی اردبیل برپا خواهد شد و در زمان برگزاری آن در حدود 30  سند و عکس تاریخی وزارت خارجه نیز به نمایش درخواهند آمد.

این مسئول گفت: همچنین کتب ارائه شده در نمایشگاه با تخفیف ویژه 35 درصدی به علاقمندان عرضه خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: با توجه به فضای مناسب کتابخانه مرکزی اردبیل و تجربه موفق این مرکز در برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، قصد داریم تا این بار با همکاری وزارت خارجه، علاقمندان به حوزه سیاست بین‌الملل را با تازه‌های نشر این وزارت آشنا کنیم.

فرهمند امین برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در طول هفته بزرگداشت کتاب را از جمله برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد نمایشگاه‌های فرهنگی مرتبطی را با همکاری نهادهای فرهنگی، علمی و هنری در جهت آشنایی شهروندان و اعضای کتابخانه‌های عمومی برگزار کند.

انتهای پیام/62005/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول