اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی زیرکوه خبر داد

جمع‌آوری 158 کیلوگرم گوشت قربانی توسط بهزیستی زیرکوه

رئیس اداره بهزیستی زیرکوه گفت: در سال جاری 158 کیلوگرم گوشت قربانی با مبلغ 33 میلیون و 180 هزار ریال توسط بهزیستی این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 158 کیلوگرم گوشت قربانی توسط بهزیستی زیرکوه

حسن قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: اداره بهزیستی زیرکوه در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف اقدامات و فعالیت‌های زیادی را انجام می‎دهد.

وی به میزان فطریه جمع‌آوری شده در سال جاری توسط این اداره اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری 82 میلیون ریال فطریه توسط بهزیستی زیرکوه جمع‌آوری شده است.

پرداخت کمک هزینه ازدواج توسط بهزیستی زیرکوه

رئیس اداره بهزیستی زیرکوه جمع‌آوری گوشت قربانی و توزیع آن را در بین مددجویان از دیگر اقدامات بهزیستی این شهرستان عنوان کرد.

قلی‌پور یادآور شد: مردم سخاوتمند زیرکوه مقدار 158 کیلوگرم گوشت قربانی به مبلغ 33 میلیون و 180 هزار ریال به بهزیستی زیرکوه اهدا کردند. 

وی با بیان این‌که اداره بهزیستی زیرکوه در سال جاری اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان مددجویان زیرپوشش این نهاد کرده است، تصریح کرد: در سال جاری بهزیستی زیرکوه مبلغ 110 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج  به فرزندان زیر پوشش  این اداره پرداخت کرده است.

راه‌اندازی نمایندگی خدمات بهزیستی در بخش زهان

رئیس اداره بهزیستی زیرکوه اذعان داشت: در سال جاری یک دستگاه ویلچر برقی به مبلغ 50 میلیون ریال به یکی از افراد زیرپوشش بهزیستی زیرکوه تحویل شده است.

قلی‌پور با بیان این‌که کمیته مناسب‌سازی در زیرکوه تشکیل شده است، متذکر شد: پایش تمامی ادارات و مکان‌های مناسب‌سازی شده و تقدیر از ادارات برتر شهرستان یکی دیگر از اقدامات بهزیستی زیرکوه در سال جاری بوده است.

وی از راه‌اندازی نمایندگی خدمات بهزیستی در بخش زهان خبر داد و اضافه کرد: همچنین امسال چهار جلسه کمیسیون تشخیص معلولیت در این شهرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/69021/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول