اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سوادکوه خبر داد

دسته‌روی 14 منطقه زیراب در روز عاشورا به امامزاده عبدالحق‌(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه از دسته‌روی 14 منطقه زیراب در روز عاشورا به سمت امامزاده عبدالحق (ع) خبر داد.

دسته‌روی 14 منطقه زیراب در روز عاشورا به امامزاده عبدالحق‌(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه،حجت‌الاسلام نقی‌ پور‌نوروز صبح امروز در جلسه هماهنگی دسته‌روی‌های عاشورا در امامزاده عبدالحق(ع) با تاکید بر اینکه هیئت امنای حسینیه‌ها و مساجد برای جذب جوانان برنامه‌ریزی کنند، بیان داشت: احترام به علاقه‌مندان اهل بیت (ع) و استفاده از نظرات جوانان سبب جذب بیشتر آنان در اماکن دینی و مذهبی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی بر لزوم افزایش مطالعه روحانیون تاکید کرد و افزود: تهاجم فرهنگی و تلاش فرقه‌های انحرافی جوانان ما را هدف قرار داده‌اند و ما باید در این مسیر متعهدانه گام برداریم.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن ارزش‌های دینی در جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی باید با هدف جذب جوانان و نوجوانان تدارک دیده شود و هیئت مذهبی در این زمینه فعالانه برنامه‌ریزی کنند.

پورنوروز بر لزوم برگزاری نماز صبح و ظهر عاشورا تاکید کرد و گفت: ‌احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر از اهداف انقلاب امام حسین (ع) بوده است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه ساعات حرکت دسته‌های 14 منطقه زیراب شامل کنیج‌کلا، خلیل‌کلا، کاشی‌آباد، نوبنیاد، شهدا، جزخانی، حسینیه امام حسن مجتبی (ع)، چندلا، مرکزی قادیکلا، کارسالار، کردآباد، عالیه‌کلا، سرخ‌کلا و خواجکلا بیان شد.

انتهای پیام/86015/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول