اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد‌

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اعلام برگزیدگان مسابقات قرآنی مرحله استانی خبر داد.

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد‌

سیدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این مسابقات به مدت دو روز در فاطمیه امامزاده عبدالله یاسوج با حضور برگزیدگان شهرستانی برگزار شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در دو بخش خواهران و برادران برگزار‌ شد، اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم تخصصی قرآنی، و حفظ کل و حفظ  یک جزء، 2.5، 10 و 20 جزء برگزار شد.

منصوری در ادامه تعداد خواهران شرکت کننده در مرحله استانی مسابقات قرآن کهگیلویه و بویراحمد را قریب به 80 نفر عنوان کرد و افزود: در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته قرائت خواهران بالای 16 سال حکیمه گلستانی، سحر تجاره و سیده حوریه اخلاقی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

این مسئول فرهنگی و مذهبی خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل خواهران بالای 16 سال ثریا صیادی، زینب امیله و رعنا چمانه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در رشته حفظ 10 جزء خواهران بزرگسال مرضیه مرتضوی، اعظم‌السادات بلادیان و زهرا رحیمی مقام اول تا سوم این رشته را به دست آوردند.

وی در ادامه با بیان این که در رشته حفظ 20 جزء خواهران زیر 16 سال (شکوفه‌ها) فاطمه محمودی رتبه اول را به دست آورد، تصریح کرد: در رشته حفظ کل خواهران بالای 16 سال نیز ناهید اژدری، زینب محمدی نسب و سیده‌مهری نجفی رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه فرشته حیدری، زینب روزیان و پریناز حمیده‌نژاد را در رشته حفظ 20 جزء خواهران بالای 16 سال حائز رتبه‌های اول تا سوم دانست و خاطرنشان کرد: در رشته قرائت خواهران زیر 16 سال هم مریم جهانبازی و زهرا بنام رتبه‌های اول و دوم این رشته را کسب کردند.

منصوری با بیان این‌که در رشته ترتیل خواهران زیر 16 سال محدثه درخشان، سیده زینب شفیعی و زلیخا حیدری رتبه‌های اول تا سوم این رشته را کسب کردند، گفت: در رشته حفظ 10 جزء خواهران نیز فاطمه کریمی، شیما پورمحمدی و زهرا نظریان‌فر رتبه‌های اول تا سوم این رشته را از آن خود کردند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که شش نفر کار داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند، گفت: دو نفر از تهران، یک نفر از اصفهان و دو داور از استان بوشهر و یک داور هم از استان در این دوره از مسابقات کار داوری را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/82011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول