اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عدم اجرای تعهدات مالی از دلایل تأخیر در اجرای متروی اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم اجرای تعهدات مالی از سوی شهرداری و دولت یکی از دلایل اصلی تأخیر در اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان محسوب می‌شود.

عدم اجرای تعهدات مالی از دلایل تأخیر در اجرای متروی اصفهان است

فتح‌الله معین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه متروی اصفهان از سال 1381 آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از عملیات اجرایی خط یک از شهرک قدس واقع در خیابان امام خمینی تا ترمینال کاوه تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه این بخش از خط یک قطار شهری اصفهان به صورتی بوده که به میزان محدود قابل بهره‌برداری است، اضافه کرد: امکان تکمیل برخی از تأسیسات این بخش از خط یک متروی اصفهان هم‌زمان با بهره‌داری از این بخش امکان‌پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بخشی از خط یک متروی اصفهان از ترمینال کاوه تا میدان شهدا نیز در حال آماده شدن است، تصریح کرد: در حال حاضر قراردادی از سوی وزارت کشور با کشور چین برای خرید واگن‌های متروی اصفهان منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس این قرارداد مقرر شده است که تعدادی واگن برای بهره‌برداری از خط یک تحویل داده شود، ادامه داد: براساس گزارش‌های موجود واگن‌های خریداری شده از کشور چین آماده شده و در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد.

معین با بیان اینکه همچنین گزارش‌های موجود حاکی از این است که این واگن‌ها تا 22 بهمن امسال تحویل داده می‌شود و در این زمان بخشی از خط یک متروی اصفهان از شهرک قدس تا میدان شهدا به میزان محدودی به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: امیدواریم مشکلات موجود در مسیر راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان برطرف شود و متروی اصفهان هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی به دلایل تأخیر در اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: عدم اجرای تعهدات مالی از سوی شهرداری و دولت یکی از دلایل اصلی تأخیر در اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توقف مترو در چهارباغ عباسی و اختلافات میان شهرداری و میراث فرهنگی یکی دیگر از دلایل تأخیر در اجرای پروژه متروی اصفهان است.

انتهای پیام/63004/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول