اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در دیدار 4 ساعته از مترو:

با تمام قوا به راه‌اندازی مترو اصفهان سرعت ببخشید

استاندار اصفهان در بازدید 4ساعته از مترو اصفهان گفت: مسئولان قطار شهری اصفهان با تمام قوا در جهت سرعت بخشیدن به پروژه اقدام کنند و در صورت نیاز به پیگیری‌های کشوری این آمادگی وجود دارد که هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

با تمام قوا به راه‌اندازی مترو اصفهان سرعت ببخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور به همراه مهندس محمدعلی طرفه سرپرست معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان قطار شهری اصفهان از طرح بزرگ قطار شهری اصفهان بازدید و در جلسه‌ای ضمن بررسی مشکلات و موانع اجرای پروژه دستورات لازم را جهت تسریع در انجام این طرح اساسی را صادر نمود.

استاندار اصفهان از ایستگاه‌های کاوه، جابر، شهید علیخانی و شهید مفتح و تأسیسات جانبی بازدید نمود و از نزدیک از روند تکمیل ایستگاه‌های مذکور مطلع شد.

رسول زرگر‌پور در جلسه‌ای به تفصیل به بررسی نیازمندی‌ها، همچنین موانع تسریع در اجرای پروژه پرداخت و عنوان نمود: در مرحله اول بایستی حداکثر تا هفته آینده هیئت‌ مدیره نسبت به تشکیل جلسه اقدام نماید و با توجه به موارد مطروحه در صورت نیاز نسبت به اصلاح و بازنگری اساس‌نامه اقدام نمایند.

وی همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را مکلف کرد موانع راه‌اندازی خط یک قطار شهری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به چگونگی تأمین منابع مالی جدید با توجه به ظرفیت‌های موجود و ناهماهنگی شهرداری و سایر ارگان های مرتبط اقدام نماید.

استاندار اصفهان خطاب به مدیرعامل قطار شهری اصفهان تأکید کرد: با تمام قوا در جهت سرعت بخشیدن به پروژه اقدام کنید و در صورت نیاز به پیگیری‌های کشوری و دستورات مقامات بالادستی این آمادگی وجود دارد که هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

در این جلسه همچنین در خصوص پیشرفت خط 2 و 3 قطار شهری اصفهان و نیازمندی‌های آن بحث و تبادل‌نظر شد.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام مدیرکل قطار شهری اصفهان فاز اول خط 1 با احتساب ناوگان مورد نیاز 3/70 درصد و فاز دوم خط یک 6/53 درصد و در مجموع فاز اول و دوم خط یک به طول 21 کیلومتر، 4/61 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول