اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انتشارات آل‌احمد مطرح کرد

غرفه‌هایی در نمایشگاه به نام کتاب اما به کام لوازم‌‎التحریر

سرپرست انتشارات آل‌احمد گفت: بیشتر غرفه‌ها در نمایشگاه‌های کتاب در حال حاضر به نام کتاب و کتابفروشی به فروش لوازم‌التحریر می‌پردازند و فضای زیادی از مجموعه نمایشگاه نیز به این غرفه‌ها اختصاص می‌یابد.

غرفه‌هایی در نمایشگاه به نام کتاب اما به کام لوازم‌‎التحریر

علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در همدان اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در ارتقای سطح مطالعه در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی افزود:‌ از ویژگی‌های برگزاری نمایشگاه‌های سراسری کتاب آشنایی مردم و علاقه‌مندان با ناشران و کتاب‌های جدید چاپ شده است.

سرپرست انتشارات آل‌احمد تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتاب پاتوق مناسبی برای آشنایی نوقلمان، نویسندگان و اهالی کتاب با تازه‌های نشر است.

وی با اشاره به مشکلات چاپ کتاب در سال‌های اخیر ادامه داد: با برگزاری این نمایشگاه‌ها نویسندگان و اهالی قلم بیشتر در جریان مشکلات نشر قرار می‌گیرند.

رستمی یادآور شد: اگر فرآیند تولید کتاب را از ابتدا تا انتها به عنوان یک نمایشگاه و به صورت مستند در معرض دید عموم قرار دهیم، قطعاً در آشنایی و جذب مردم به کتاب تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب می‌تواند به عنوان یک مرکز مقدس باشد، ادامه داد: حضور نویسندگان و ناشران در این مکان مقدس می‌تواند بنیانگذار تولید یک اثر خوب باشد.

سرپرست انتشارات آل‌احمد با اشاره به عوامل مؤثر در برگزاری بهتر نمایشگاه تصریح کرد: مکان برگزاری و تبلیغات رسانه‌ای و محیطی از مهمترین عوامل اثرگذار در برگزاری بهتر نمایشگاه محسوب می‌شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی در همدان، امید است استقبال خوبی در این زمینه صورت گیرد.

رستمی تأکید کرد: باید برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در همدان را در راستای ارتقای سطح مطالعه به فال نیک گرفت.

وی اضافه کرد: حضور نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب و در بحث تاریخ شفاهی حضور نویسنده و مصاحبه شونده(سوژه) در غرفه‌ها می‌تواند به عنوان ابزار تشویقی برای علاقه‌مندان به ورود در این عرصه باشد.

سرپرست انتشارات آل‌احمد گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در محل نمایشگاه‌های دائمی همدان، در رابطه با استقبال گرم مردم خیلی خوش‌بین نیستم.

وی ادامه داد: برای استقبال پرشور و گرم مردم باید چنین نمایشگاه‌هایی در کنار مراکز علمی برگزار شود.

رستمی تصریح کرد: بیشتر غرفه‌ها در نمایشگاه‌های کتاب در حال حاضر به نام کتاب و کتابفروشی به فروش لوازم‌التحریر می‌پردازند و فضای زیادی از مجموعه نمایشگاه نیز به این غرفه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبلیغات از طریق رسانه‌های جمعی و صدا و سیما می‌تواند در استقبال گرم مردم از نمایشگاه کتاب مؤثر باشد.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول