اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخارآفرینی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی جهان

امیررضا میرزایی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان افتخارآفرینی کرد و عنوان چهارمی دنیا را به خود اختصاص داد.

افتخارآفرینی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیررضا میرزایی که برای نخستین بار در وزن منهای 57 کیلوگرم پیراهن تیم ملی را بر تن کرده بود، در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کاراته نوجوانان جهان با وجود شایستگی‌های بالایی که از خود در مدت حضور در تمرینات تیم ملی و مسابقات برون مرزی به نمایش گذاشته بود، در نهایت با کسب سه پیروزی و دو شکست عنوان چهارمی جهان را برای خود و تیم کاراته کشورمان به ارمغان آورد.

میرزایی با توجه به اینکه از سن و سال کمی برخوردار بوده و به نوعی سرشار از روحیه و انگیزه بالاست، بدون شک در سال‌های آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، زیرا کسب عنوان چهارمی در نخستین حضور این ورزشکار ملی‌‌ پوش استان بسیار ارزشمند است و نشان از قابلیت‌های فنی بالای وی دارد.

البته دبیر هیئت کاراته استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به عنوان چهارمی امیررضا میرزایی در جریان مسابقات قهرمانی کاراته نوجوانان جهان اظهار داشت: این ورزشکار قزوینی عملکرد خوبی را در جریان برگزاری این رقابت‌ها از خود برجای گذاشت و به طور حتم از موفقیت‌های این کاراته‌کا در سال‌های آتی بیشتر می‌شنویم.

حمیدرضا داوری با اشاره به اینکه میرزایی در نخستین مبارزه خود از سد حریفی از سوریه عبور کرد، افزود: اما این کاراته‌کای قزوینی تیم ملی کاراته کشورمان در دومین دیدار خود مقابل نماینده کشور ایتالیا تن به شکست داد و با توجه به حضور این حریف در دیدار پایانی وی این فرصت را پیدا کرد تا در گروه بازنده‌ها تلاش خود را برای کسب عنوان سومی و مدال برنز ادامه دهد.

وی اضافه کرد: میرزایی در جدول شانس دوباره، حریفانی از بلاروس و عربستان را در گروه بازنده‌ها از پیش رو برداشت و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد، اما در این دیدار وی به رغم ارائه یک نمایش شایسته مقابل حریف خود از کشور ترکیه تن به شکست داد و با از دست دادن نشان برنز به عنوان چهارمی این مسابقات بسنده کرد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه میرزایی شایستگی روی سکو رفتن در مسابقات جهانی نوجوانان جهان را داشت، خاطرنشان کرد: این کاراته‌کای آینده‌دار قزوینی فرصت‌های زیادی برای کسب افتخارات جهانی پیش رو دارد و یقیناً وی می‌تواند با تلاش و پشتکار بیشتر این عناوین را در سال‌های آینده در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت برساند.

داوری با اشاره به حضور علی‌اصغر آسیابری دیگر قزوینی ملی پوش حاضر در مسابقات جهانی اسپانیا در رده سنی امید کشورمان عنوان کرد: این کاراته‌کای استان در نخستین دیدار خود در این پیکارها مقابل نماینده مجارستان تن به شکست داد و با توجه به شکست این حریف در دیدارهای بعدی، به نوعی شانس حضور در گروه بازنده‌ها را از دست داد و از دوره مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول