اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

مذاکره باید در شرایط مساوی و عادلانه باشد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در شرایط مساوی و عادلانه و بدون رفتن زیر بار ظلم مذاکرات انجام شود.

مذاکره باید در شرایط مساوی و عادلانه باشد

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر درباره مذاکرات هسته‌ای با اشاره به اینکه کلیات مذاکره مورد تایید است، اظهار داشت: ما فرزند محرم هستیم و هیهات من الذله را از این ماه آموختیم.

وی با اشاره به اینکه حرف ما این است که نباید جلوتر از مقام معظم رهبری درباره مذاکرات بحث کنیم، افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که از بحث هسته‌ای حمایت می‌کنیم و این حمایت به این معنی نیست که دولت را سازش‌کار تلقی کنیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نباید فضای مذاکره به سمتی برود که ما تمایل و یا عدم تمایل به مذاکره داریم،گفت: باید در شرایط مساوی و عادلانه و بدون رفتن زیر بار ظلم مذاکرات انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر مذاکرات به صورت یک طرفه باشد، شکل محاکمه به خود می‌گیرد، ادامه داد: باید شرایط را به شکل «برد ـ برد» پیش ببریم.

احمدی‌لاشکی با اشاره اینکه رژیم صهیونیستی مایل به نتیجه‌گیری مثبت در مذاکرات هسته‌ای نیست، افزود: ملت ایران بیدار است و با پیروی از مقام معظم رهبری مباحث را ادامه می‌دهد و این مسیر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با پیام‌هایی که از فضای کشور، از رئیس جمهور تا همه دولتمردان می‌رسد، نگاه خوبی است تا به آینده بهتر امیدوار باشیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت تولید در کشور و قطع یارانه سه دهک بالای جامعه نیز تصریح کرد: کم کردن یارانه سه دهک بالای جامعه یعنی ایرانی ندانستن این مردم که این مسئله با عدالت سازگاری ندارد.

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه اینکه گفته شود چه کسانی یارانه نگیرد درست نیست، گفت:معتقدم که باید عنوان شود بازنشستگان، کارمندان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شرایط دریافت یارانه را بیشتر از سایر اقشار دارند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها نتوانست به تولید کمک کند، ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های کشور مباحث تولید است و یارانه‌ها باید به کسانی داده شود که ضرورت دارد.

انتهای پیام/86019/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول