اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مطیع رهبری هستند

امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مطیع نظام و رهبری هستند که در طول انقلاب وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مطیع رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله شیخ‌ مصطفی علما در خطبه‌های نماز ‌عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه به روند مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: این مذاکرات با اثبات حقانیت کشور و شفاف ‌بودن عملکرد نظام باید دنبال شود و به دنیا اثبات شود ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

علما ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران مطیع نظام و رهبری هستند که در طول انقلاب وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تیم مذاکره کننده با قاطعیت از حقوق مسلم ملت ایران در خصوص موضوع هسته‌ای دفاع می‌کند و شرایطی ایجاد می‌کند تا طرف مقابل احترام به حقوق ملت ایران را بپذیرد.

 ویبا بیان اینکه انرژی هسته‌ای بهانه آمریکا برای تحریم‌ها است، افزود: اگر فشار حاصل از تحریم‌ها نبود به این اندازه پیشرفت نمی‌کردیم و این چنین قدرتمندانه در منطقه حرف اول را نمی‌زدیم.

نماینده ولی فقیه در استان آمریکا را غیرقابل اعتماد بیان کرد و بیان داشت: مردم دنیا هر روز اعتماد خود را نسبت به آمریکا بیشتر از دست می‌دهند. چرا که آمریکا به هم‌پیمایان خود نیز رحم نمی‌کند.

علما با اشاره به تبعیت محض آمریکا از اسرائیل تاکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل، ایران را بزرگترین خطر برای خود می‌داند و تلاش می‌کند مذاکرات بی‌نتیجه باشد.

امام جمعه کرمانشاه به حضور دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان یک روز فراموش‌نشدنی در تاریخ این سرزمین است و مردم ثابت کردند از ارزش‌ها و اعتقادات خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، امام حسین را کشتی نجات برای تمام آزادیخواهان جهان و متعلق به تمام بشریت عنوان کرد.

وی بر زنده ‌نگه ‌داشتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و هدف قیام امام حسین(ع) را زنده ‌نگه ‌داشتن این فریضه در جامعه اعلام کرد.

گفتنی است، در پایان راهپیمایی هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد و نمازگزاران کرمانشاهی شعار تذکر لسانی وظیفه همگانی سردادند.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول