اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته در اصفهان صورت گرفت

مراجعه 203 بیمار با ناراحتی‎های قلبی به مرکز اورژانس

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه تکنسین‎های فوریت‎های پزشکی اورژانس 115 اصفهان گفت: در هفته گذشته از 203 بیمار از خدمات پیش بیمارستانی 115 استفاده کردند.

مراجعه 203 بیمار با ناراحتی‎های قلبی به مرکز اورژانس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرزاد آرتنگ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای 11 تا 17 آبان ماه یک هزار و 918 ماموریت اورژانسی انجام دادند و به 379 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی خدمات‌رسانی کردند و در یک هزار و 304 مورد دیگر حادثه‎دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش‎بیمارستانی با آمبولانس‎های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در این مدت 203 بیمار با ناراحتی‎های قلبی، 71 نفر با بیماری‎های تنفسی، 53 بیمار با ‎مسمومیت‎های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‎مند شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: همچنین تکنسین‎های فوریت‎های پزشکی در 592 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شدند که در 53 مورد تصادف جاده‎ای و 539 مورد سانحه رانندگی در ‎حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد‌رسانی کردند.

انتهای پیام/63012/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول