اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

روستاهای سمنان از ظرفیت خوبی برای جذب جمعیت برخوردارند

فرماندار سمنان گفت: روستاهای سمنان از ظرفیت خوبی برای جذب جمعیت بیشتر برخوردارند و باید به آن توجه شود.

روستاهای سمنان از ظرفیت خوبی برای جذب جمعیت برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان، با حضور معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، شانزده هزارمین واحد مسکونی از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان در روستای آب‎خوری بخش مرکزی سمنان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان سمنان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات گسترده بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان سمنان گفت: مردم با فرهنگ و ولایت‎مدار روستاهای شهرستان همواره پیرو و حامی ولایت بوده و سپاس‎گزار از خدمات نظام مقدس جمهوری پس از انقلاب اسلامی در روستاها و رونق و توسعه روستاها هستند.

حسن سعدالدین با اشاره به بخشی از مشکلات روستاهای شرق سمنان گفت: اتصال آب چاه محمدآباد به روستاهای آب‎خوری، جام و دوزهیر بخش مهمی از مشکلات توسعه این حوزه را مرتفع خواهد کرد.

فرماندار سمنان در ادامه با اشاره به پتانسیل‎های بالای روستاهای شهرستان سمنان در جذب جمعیت بیشتر گفت: با فراهم‎سازی بسترهای لازم این اشتیاق برای بازگشت به روستاها فراهم شده و به صورت خوش‎نشینی و حتی سرمایه‎گذاری جدید در بخش تولیدی در سطح روستاهای شهرستان هستیم و باید با اجرای طرح‎های عمرانی در تسریع مهاجرت‎های جمعیتی به روستاهای شهرستان کمک کنیم.

سعدالدین اعلام کرد: به هر تعدادی از مردم که به روستاها برگردند زمین مسکونی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

در پایان این مراسم به صورت نمادین تعدادی از روستاییان سند رسمی در قالب سنددار کردن واحدهای روستایی در طرح مشترک بنیاد مسکن و ثبت اسناد شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول