اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت:

مسابقات ملی مهارت سبب ارتقای شاخصه‌های مهارتی جوانان می‌شود

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت گفت: ارتقای شاخصه‌های مهارتی جوانان با برگزاری مسابقات ملی مهارت امکان‌پذیر است و هر ساله اصفهان به صورت فعال در این مسابقات شرکت می‌کند.

مسابقات ملی مهارت سبب ارتقای شاخصه‌های مهارتی جوانان می‌شود

امین مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه توسعه شاخصه‌های مهارتی جوانان در سطح شهر‌ها یکی از نیاز‌های اصلی جامعه است، اظهار کرد: اصفهان از زیر‌ساخت‌های مهارتی بالایی برخوردار است و جوانان باید از این زیر‌ساخت‌ها به منظور توسعه بستر‌های اشتغال به صورت بهینه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: فنی و حرفه‌ای با برگزاری مسابقات ملی مهارت در راستای توسعه شاخصه‌های مهارتی جوانان تلاش می‌کند.

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت تصریح کرد: ارتقای شاخصه‌های مهارتی جوانان با برگزاری مسابقات ملی مهارت امکان‌پذیر است و هر ساله اصفهان به صورت فعال در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی به حضور خود در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و ادامه داد: برای نخسیتن بار در این مسابقات شرکت کردم و در چهاردهمین دوره از مسابقات ملی مهارت 21 نفر از 21 استان کشور در رشته آجر‌چینی به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

مولایی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، تاکید کرد: مسابقات ملی مهارت از مزایای بسیاری برخوردار است و مهارت‌آموزان باید با آمادگی لازم و با حضور در این مسابقات سطح مهارتی خود را نسبت به سایر افراد بسنجند.

وی با تاکید بر اینکه استان‌های همدان، خراسان، زنجان و فارس از سطح بالایی در این مسابقات برخوردار بوده‌اند، افزود: سطح مهارتی اصفهان در این مسابقات بسیار بالا بوده است و کسب پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز این موضوع مهم را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول