اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت:

سهمیه اعزام به مسابقات مهارت 2015 برزیل را کسب کرده‌ام

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت گفت: سهمیه اعزام به مسابقات مهارت 2015 برزیل را کسب کرده‌ام.

سهمیه اعزام به مسابقات مهارت 2015 برزیل را کسب کرده‌ام

صابر نقوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات ملی مهارت اظهار کرد: از سه سال گذشته تاکنون در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت شرکت کرده‌ام.

وی با بیان اینکه در سال نخست حضور خود در این مسابقات، دیپلم افتخار مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت را به دست آورده‌ام و در سال گذشته نیز طلای این مسابقات را در رشته لوله‌کشی و گرمایشی از آن خود کرده‌ام، اضافه کرد: اصفهان در میان سایر استان‌ها از ظرفیت‌های مهارتی بسیار بالایی برخوردار است.

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت با تاکید بر اینکه در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت مدال طلا را در رشته لوله‌کشی و گرمایشی به دست آورده‌ام و همچنین سهمیه اعزام به مسابقات مهارت 2015 برزیل را کسب کرده‌ام، تصریح کرد: پروژه‌ای که برای رشته لوله‌کشی و گرمایشی تدوین شده بود در چهار بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در چهار بخش لوله‌های پوشینف، فولادی، مسی و لوله‌های پنج لایه تعریف شده بود، ادامه داد: امسال 15 نفر از 15 استان کشور در این رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند و این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده است.

نقوی با بیان اینکه همچنین پروژه تعریف شده برای رشته لوله‌کشی و گرمایشی نشأت گرفته از استاندارد‌های جهانی بوده است، تاکید کرد: همچنین این پروژه همانند پروژه مسابقات جهانی 2013 آلمان بود.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات به خوبی برگزار شده و هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسبی برای برگزاری این مسابقات انجام شده بود، افزود: پس از برگزاری این مسابقات نیز نخبه‌های مهارتی موجود در سطح کشور شناسایی می‌شوند.

دارنده مدال طلای چهاردهمین مسابقات ملی مهارت با اشاره به اینکه اما مسئولان هیچ حمایتی از نخبه‌های مهارتی نمی‌کنند، گفت: در سال گذشته عضو بنیاد ملی نخبگان شده‌ام، اما هنوز تسهیلاتی از سوی این بنیاد به من ارائه نشده است.

وی به ضرورت توجه مسئولان به نخبه‌های مهارتی موجود در سطح کشور اشاره و اظهار کرد: مسئولان بالا‌دستی باید با فراهم‌سازی امکانات و تسهیلات لازم در راستای ایجاد اشتغال برای این افراد تلاش کنند.

انتهای پیام/63004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول