اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد

شرکت 17 هزار خوزستانی در آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از شرکت بیش از 17 هزار خوزستانی در آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای خبر داد.

شرکت 17 هزار خوزستانی در آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای

رحمن قلاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در بخش‌های دولتی، خصوصی و صنعت ساختمان برگزار شد.

وی افزود: تعداد 17 هزار و 526 نفر در پنجمین آزمون سراسری سنجش مهارت در 249 حرفه شرکت کرده بودند که از این تعداد 9 هزار و 200 نفر مرد و 8 هزار و 326 نفر زن بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: پنجمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در دو بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و بخش خصوصی آموزشگاه‌های آزاد در 26 حوزه آزمونی و در شش نوبت به طور همزمان در سراسر استان خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

قلاوند خاطرنشان کرد: به قبول‌شدگان آزمون، گواهینامه مهارتی فنی و حرفه‌ای برابر با استاندارد بین‌المللی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول