اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کبودراهنگ صورت می‌گیرد

اختصاص زمین 2 هزار متری با هدف احداث کتابخانه استاندارد

شهردار کبودراهنگ از اختصاص زمینی به متراژ 2 هزار متر مربع در راستای احداث کتابخانه استاندارد شهری از طرف شهرداری کبودراهنگ خبر داد.

اختصاص زمین 2 هزار متری با هدف احداث کتابخانه استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، علی‌اصغر شیری صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های کبودراهنگ ضمن اعلام آمادگی شهرداری کبودراهنگ در زمینه همکاری فرهنگی این شهرداری در تمام زمینه‌های مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی شهرستان از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی در محل شهرداری کبودراهنگ در آینده نزدیک خبر داد.

وی اضافه کرد: به زودی زمینی به متراژ 2 هزار متر مربع در راستای احداث کتابخانه استاندارد شهری از طرف شهرداری کبودراهنگ در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان قرار خواهد گرفت.

فرماندار کبودراهنگ از رتبه برتر این شهرستان در زمینه راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی خبر داد و افزود: راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی به نفع مردم و مسئولان خود کتابخانه‌ها است.

مسلم غلامی افزود: استفاده از ظرفیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در زمینه کتابخانه‌های مشارکتی و غنی کردن منابع این کتابخانه‌ها در سطح شهرستان از مزیت‌های راه‌اندازی این کتابخانه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: طرح «کتاب من» یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می‌شود با اطلاع‌رسانی مناسب با آن در زمینه رفع نیازهای مطالعاتی مخاطبان گام‌های مؤثری برداشت.

فرماندار کبودراهنگ ابراز داشت: مردم شهرستان باید از این فرصت بسیار خوب که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اختیار آن‌ها قرار داده است بهترین استفاده را ببرند.

وی تصریح کرد: یکی از انتظارات مردم در هفته کتاب برپایی نمایشگاه کتاب با محتوای کیفی بالا و کمیت مناسب است که بتوان با این برنامه فرهنگی، نیازهای متنوع و به روز مردم را در حوزه کتاب و کتابخوانی پاسخ داد.

 رئیس اداره کتابخانه‌های کبودراهنگ نیز سرانه شاخص‌های کتاب و عضو در شهرستان کبودراهنگ را بالاتر از میانگین کشوری و استانی اعلام کرد و افزود: تنها ضعف شهرستان در حوزه کتابخوانی پایین بودن سرانه زیربنا از میانگین استانی است.

جواد معینی گفت: برای رفع این مشکل و بهره‌برداری سریع از پروژه‌های نیمه‌کاره روستای داق‌‌‌داق‌آباد و کتابخانه شهر شیرین‌سو نیازمند حمایت و همکاری بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی در اختصاص اعتبار هستیم.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول