اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

ملایر میزبان 19 دوره مسابقات ورزشی استانی

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از میزبانی 19 دوره مسابقات ورزشی استانی در ملایر در نیمه نخست امسال خبر داد.

ملایر میزبان 19 دوره مسابقات ورزشی استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ملایر از وجود 36 هیئت ورزشی فعال در بخش مردان و 27 هیئت در بخش بانوان در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار داشت: هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی به عنوان یکی از فعالترین هیئت‌های شهرستان ملایر است.

وی گفت: این هیئت در دو بخش ورزشی و فرهنگی با هدف احیای ورزش‌های بومی در روستاها با رویکرد سلامت جسم و مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به تشکیل شورای ورزش در روستاهای ملایر اشاره کرد و گفت: این شورا در 53 روستای ملایر فعال است.

وی برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی، یادواره‌های شهدا و... را از اهداف تشکیل این شورا در روستاها برشمرد.

رضایی تصریح کرد: فعالیت‌های این شورا باعث جذب جوانان روستاها به سالن‌ها و اماکن ورزشی شده و ورزشکاران نیز از مزایای بیمه ورزشی در این زمینه برخوردار هستند.

وی با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری اظهار داشت: از ابتدای امسال شاهد درخشش ورزشکاران ملایر در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استانی و کشور بوده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از کسب بیش از 160 مدال کشوری و استانی توسط ورزشکاران ملایری در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این مدال‌ها در رشته‌های مختلف بوده است.از این تعداد 59 مدال کشوری و 105 مدال از مسابقات استانی بوده است.

رضایی ابراز داشت: بیشترین مدال‌های به دست آمده از مسابقات ورزشی مربوط به مردان بوده و بانوان نیز در این مسابقات موفق عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ورزشکاران ملایر به 20 دوره مسابقات کشوری اعزام شده‌اند، عنوان داشت: این ورزشکاران در 46 دوره از مسابقات استانی نیز حضور داشته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از دعوت 6 ورزشکار ملایری به اردوهای تیم ملی در سال جاری خبر داد.

وی افزود: «محمد عظیمی در رشته کشتی»، «امین صفری در رشته اسکیت»، «نوشین صداقت‌پور در رشته والیبال»، « نوردی در رشته دوچرخه‌سواری» ،« احمد غفاری در رشته دو و میدانی» و «سید سجاد موسوی در رشته باستانی» دعوت‌شدگان به اردوهای تیم ملی هستند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: ملایر در نیمه نخست امسال میزبان 19 مسابقه استانی بوده است.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول