اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی:

اطلاعات معدنی البرز مرکزی کدگذاری می‌شود

سرپرست شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی از کدگذاری اطلاعات معدنی البرز مرکزی با هزینه 10 میلیارد ریالی خبر داد.

اطلاعات معدنی البرز مرکزی کدگذاری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، خسرو فعالیان صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان سوادکوه با اشاره به خرید 166 هزار و 667 تن زغال‌سنگ بر اساس برنامه بودجه سال 92 شرکت البرز مرکزی،اظهار داشت: 86 درصد برنامه خرید و تامین زغال‌سنگ مورد نیاز زغال‌شویی البرز مرکزی محقق شده است.

سرپرست شرکت زغال سنگ البرز مرکزی با بیان اینکه فعالیت معدنی ما در مرحله اکتشاف، آماده‌سازی، تجهیز معادن، فرآوری زغال سنگ و کک‌سازی خلاصه می‌شود، افزود: سه پروژه مهم بخش اکتشاف زغال‌سنگ البرز مرکزی در سال‌های اخیر شامل اکتشاف استل کنار و طرح گردنه سد و سفیدریز و منطقه اکتشافی امامزاده حسن بوده است.

وی با بیان اینکه طرح اکتشاف استل کنار با 26 میلیون تن ذخیره زغال با 2 هزار متر حفاری عمیق احداث شده است، خاطرنشان کرد: 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این پروژه سرمایه‌گذاری قبل از تورم انجام شده است و در صورت حفر دو حلقه چاه این طرح به اتمام می‌رسد.

فعالیان به ذخیره 51 میلیون تنی طرح زغال سنگ گردنه سد و سفید ریز اشاره و با بیان هزینه 12 میلیارد و 940 میلیون ریالی این طرح، تصریح کرد: حفر دو حلقه چاه برای طرح گردنه سد و سفیدریز موجب اتمام این طرح می‌شود و منطقه اکتشافی امامزاده حسن نیز 15 میلیون تن ذخیره زغال دارد.

سرپرست شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی به برنامه تهیه نقشه جامع مطالعات مربوط به زغال بین راه سوادکوه و راه اصلی هراز به طول یک‌هزار کیلومتر مربع با بودجه 10 میلیارد ریالی اشاره کرد و از کدگذاری اطلاعات معدنی قدیمی و کتابچه‌ای خبر داد و افزود: تهیه نقشه جامع و کدگذاری اطلاعات معدنی در دو سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول