اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

معرفی 12 مسئول جدید در جلسه شورای اداری سوادکوه

12 مسئول جدید سوادکوه در جلسه شورای اداری شهرستان معرفی شدند و از مسئولان سابق تقدیر شد.

معرفی 12 مسئول جدید در جلسه شورای اداری سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، 12 مدیر جدید ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه که در طول چهار ماه اخیر انتخاب یا انتصاب شده بودند در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه معرفی شدند.

فرماندار شهرستان سوادکوه ظهر امروز در جلسه شورای اداری با تقدیر از مسئولان سابق ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه اظهار کرد: مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه در انجام وظایف خود به حل مشکلات و خدمت به مردم تلاش کنند و مردم بهترین پشتیبانان مسئولان خدمت‌گذار هستند.

عزیز باقری با اشاره به پشتیبانی ملی محور سوادکوه از مسافران،افزود: از تلاش‌های شیروان مظلومی در مدت مسئولیت تشکر و برای مهرداد زمانی سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی سوادکوه آرزوی موفقیت دارم.

وی با تقدیر از حضور مسئولان سابق ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه که درچهار ماه اخیر جابه‌جا شدند، افزود: محمود رحیمی در تأمین اجتماعی، موسی پهلوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید نورالدین موسوی در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی، بهمن فاخری در شرکت پخش فراورده‌های نفتی سوادکوه، سید محمد صادقیان در شهرداری زیراب، ناصری در مخابرات سوادکوه، عیسی اسماعیلی در کمیته امداد امام خمینی، روحی در اداره غله سوادکوه به عنوان مسئولان سابق ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه بودند که تغییر کردند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم خدمت صادقانه مسئولان جدید ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه، خاطر نشان کرد: محسن نیک‌پور در تامین اجتماعی پل‌سفید، میثم قربانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه، خسرو فعالیان در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی سوادکوه، بهرامی در شرکت پخش فراورده‌های نفتی سوادکوه، محمود اعتصامی در شهرداری زیراب، رمضانعلی پاریا و فلاح در شهرداری پل‌سفید، بهرام مختاری در مخابرات سوادکوه، ضیا سراجی در کمیته امداد، عبدالهی در اداره غله سوادکوه و جمشید پهلوان در شورای شهرستان به عنوان مسئولان جدید معرفی شدند.

انتهای پیام/86015/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول