اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری سوادکوه:

طرح کک‌سازی سوادکوه باید اجرایی شود

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم اجرایی شدن طرح کک‌سازی سوادکوه، گفت: طرح کک‌سازی سوادکوه نماد خدمت نظام به شهرستان سوادکوه است و باید اجرایی شود.

طرح کک‌سازی سوادکوه باید اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه زغال‌سنگ و کک‌سازی رابطه فرهنگی و تاریخی با مردم سوادکوه دارد، گفت: رسانه‌ها روحیه امید و شادابی را در بین مردم ترویج و مسئولان برای ایجاد حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار سوادکوه با تقدیر از وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت برای حضور در شهرستان سوادکوه و ارائه راهکار برای دریافت موافقت شورای اقتصاد در تسهیل وضعیت کک‌سازی سوادکوه، افزود: طرح کک‌سازی سوادکوه نماد خدمت نظام به شهرستان سوادکوه است و باید اجرایی شود.

وی خواستار گزارش‌دهی و تعامل قوی‌تر مسئولان ادارات و نهادها با واحدهای فنی و سیاسی فرمانداری شد و خاطرنشان کرد: دولت یازدهم دارای نجابت است و مدیران تا زمانی که مدیر هستند با همه توان تلاش کنند.

باقری یادآور شد: برخی از مسئولان هنوز همراه نشدند و باید برای ایجاد حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی کنند و هر کس که با خدا معامله کند خدا هم بنده‌پروری می‌داند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه تا زمانی که هستم به وظیفه خودم عمل می‌کنم افزود: شاید عزیز دیگری بیاید و بهتر کار کند.

انتهای پیام/86015/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول