اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

همه ما آماده دفاع از حریم اهل بیت (ع) هستیم

امام جمعه رفسنجان گفت: شهید جمالی اول فدایی استان برای حرم اهل بیت (ع) بود و همه ما آمادگی داریم که برای دفاع از این حریم جان خود را نثار کنیم.

همه ما آماده دفاع از حریم اهل بیت (ع) هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید محمد جمالی در محل حسینیه ثارالله رفسنجان این شهید را اول فدایی استان برای حرم اهل بیت (ع) خواند و اظهار داشت: همه ما آمادگی داریم که برای دفاع از حریم اهل بیت جان خود را نثار کنیم.

وی با بیان اینکه ارادت و معرفت نسبت به شهدا از گذشته‌های دور در دل مردم مشخص بوده و این معرفت را هر روز بیشتر می‌کنیم، تصریح کرد: همه ما به شفاعت شهدا نیاز داریم و برای کسب این شفاعت باید رهرو راه آنها باشیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دنیای استکبار زمانی دمشق و سایر شهرهای کشور سوریه را به اشغال خود درآورد و امروز آن کسانی که دم از آمریکا می‌زنند، بدانند هر جا ظلمی به پا می‌شود دستان آمریکا در کار است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار امروز شکست خود را لمس می‌کند و طرح‌های خود را بر باد رفته می‌داند، بیان داشت: استکبار امروز می‌داند، منهای ایران هیچ جلسه‌ای راهبرد ندارد و اگر امثال شهید جمالی‌ها نبودند این اقتدار هم برای ایران به وجود نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد شفیعی‌دارابی نیز اسلام را دین دفاع از حق مظلوم در برابر ظالم دانست و اظهار داشت: دنیای غرب امروز علیه اسلام تبلیغات سوء کرده و می‌گوید، اسلام دین زور و کشتار و قتل است، در حالی که این‌گونه نیست، اسلام نه دین زور و کشتار و قتل است و نه دین سازش مطلق در برابر ظالمان، لذا این مهم که اسلام درصدد تقویت حق و دفاع از مظلوم است، باید هدفی فرهنگی باشد.

وی افزود: امام حسین (ع) برای جنگ به کربلا نرفت، بلکه ابتدا با موعظه و پای منبر، نصیحت و تبلیغ کرد، اما زمانی که دید کفر جوابگوی این نصیحت‌ها نیست، باز هم صبح عاشورا هفت مرتبه روی منبر رفت و ثابت کرد ما اهل جنگ مطلق نیستیم.

شفیعی‌دارابی خاطر نشان کرد: در دفاع از مردم مظلوم سوریه دست سیاه استکبار جهانی از آستین سلفی‌ها بیرون آمد و شهید جمالی‌های زیادی را به شهادت رساند، اما این عزت و اقتدار در سایه ولایت فقیه است که رهنمودهای هدایت‌گر ایشان قدرت و عزت ایران را بالا می‌برد.

انتهای پیام/80016/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول