اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی جزایری:

ولایت اهل بیت(ع) خیمه‌ای بزرگ برای بشریت است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اهل بیت رحمت عظیم الهی برای بشریت هستند و ولایت اهل بیت(ع) خیمه‌ای بزرگ برای بشریت است.

ولایت اهل بیت(ع) خیمه‌ای بزرگ برای بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری صبح امروز در دومین همایش بین المللی علمی ولایت، با بیان این که عترت پاک محمدی پذیرای همه اقشار برای ورود به این خیمه بزرگ است اظهار کرد: شهر اهواز با ولایت اهل بیت عصمت و طهارت آبادانی خود را حفظ کرده است.

وی بیان کرد: خوزستان و مرکز آن اهواز با ولایت اهل بیت(ع) و استقامت بر آن، آبادانی و توسعه خود را حفظ کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مودت، دوستی و اطاعت از دستورات اهل بیت(ع) در واقع پاداش رسالت پیامبر بزرگ اسلام(ص) است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

وی در ادامه سخنانش ولایت اهل بیت(ع) را به خیمه‌ای بزرگ تشبیه کرد و افزود: این خیمه بزرگ پذیرای هر قشر از مردم است؛ چرا که اهل بیت(ع) رحمت عظیم الهی برای بشریت هستند.

موسوی جزایری با تأکید بر دوستی و اطاعت از اهل بیت(ع) تصریح کرد: در آیات زیادی تصریح شده که اگر انسان به اهل بیت پیامبر اسلام(ص) متمسک شوند سعادت دنیایی و اخروی را برای خود خریداری کرده داند.

وی با اشاره به آیه ولایت خاطرنشان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم، اکمال دین حقیقی بی‌ولایت و امامت اهل بیت(ع) میسر نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به همایش بین‌المللی علمی ولایت اشاره کرد و ادامه داد: این همایش با حضور میهمانانی از اهل سنت و مسیحیان 35 کشور جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72015/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول