اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن ماه محرم

همایش بزرگ مبلغان و شاعران اهل‌بیت‌ در دشت آزادگان برگزار شد

همایش بزرگ مبلغان، مداحان و شاعران اهل‌بیت‌(ع) به‌مناسبت ماه محرم در دشت آزادگان برگزار شد.

همایش بزرگ مبلغان و شاعران اهل‌بیت‌ در دشت آزادگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشت آزادگان، امام جمعه سوسنگرد ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان، مداحان و شاعران اهل‌بیت‌(ع) که به‌مناسبت ماه محرم در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد اظهار کرد: امروز رسالت سنگینی بر عهده مبلغان و روحانیون است که باید در ماه محرم آن را به بهترین شکل ممکن محقق کنند.

حجت‌الاسلام احمد ساری اصل با اشاره به حادثه کربلا، خطاب به مداحان، شاعران و هیئت‌های مذهبی افزود: ترویج فرهنگ عاشورایی به نحوی صحیح باید در دستور کار شما قرار گیرد تا جلوی برخی از انحرافات گرفته شود.

وی ادامه داد: مداحان و مبلغان سعی کنند در مراسم‌های عزاداری این ماه، مسائل تربیتی و اخلاقی و نیز اهداف نهضت امام حسین(ع) را بیان کنند.

امام جمعه سوسنگرد اضافه کرد: امروز دشمنان با هجمه‌های فرهنگی قصد دارند ذهن جوانان ما را تخریب کنند و این وظیفه مبلغان است که ولایت و امامت را در مسیر صحیح به مردم به ویژه نسل جوان نشان دهند.

وی با بیان اینکه ماه‌های محرم و صفر فرست مناسبی است تا واقعه کربلا به درستی اطلاع رسانی شود گفت: با احیای مراسم عاشورایی حسینی می‌توان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب کوبید.

انتهای پیام/72001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول