اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال

تیم والیبال شهرداری کرج بدون کارت بازی مقابل شکوفا صنعت پویا قرار گرفت

یکی از مسائل شبهه‌برانگیز در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بازی کردن تیم شهرداری کرج در برابر تیم شکوفا صنعت پویا بدون صدور کارت بازی برای عوامل و بازیکنان این تیم بود.

تیم والیبال شهرداری کرج بدون کارت بازی مقابل شکوفا صنعت پویا قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، عدم صدور کارت بازی برای بازیکنان و عوامل تیم شهرداری کرج در هفته نخست مسابقات والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور مسئله مهم و قابل تأملی بود که بیش از هر چیز بیانگر ضعف در سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور بود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که وقتی اعضای تیم کرمان پیش از شروع مسابقه کارت بازی خود را به ناظر سازمان لیگ ارائه کردند، هر چه انتظار کشیدند تا تیم کرجی مدارک و کارت‌های شناسایی صادره از سوی سازمان لیگ را به نماینده فدراسیون تحویل دهند، هیچ خبری از ارائه کارت‌های بازی بازیکنان تیم حریف نبود.

قاسم سیستانی، نماینده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال که پیش از این از ماجرا خبردار شده بود، وقتی اصرار خبرنگار ما را برای پاسخگویی به این مسئله غیرقابل قبول دید در سخنانی اذعان داشت: من با کسب اجازه از سوی منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ مجوز بازی به تیم شهرداری کرج دادم.

وی ادامه داد: در واقع رئیس سازمان لیگ به من گفت عیبی ندارد این تیم در دقیقه 90 بسته شده است، اما تمام مدارک مربوط به صدور کارت از سوی تیم شهرداری به سازمان لیگ ارائه شده است، اما گویا هنوز کارتی برای این تیم و بازیکنانش صادر نشده است.

نماینده سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: من هیچ کاری برخلاف قوانین و مقررات انجام نداده‌ام و با اجازه رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور مجوز بازی تیم شهرداری کرج صادر شد.

سیستانی از میزبانی مطلوب کرمان در این دیدار تمجید کرد.

انتهای پیام/80011/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول