اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معدنی در گفت‌وگو با فارس:

برای کسب 3 امتیاز به آمل آمده‌ایم

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هرچند برای رسیدن به هماهنگی مطلوب تیمی نیاز به زمان داریم ولی برای کسب سه امتیاز به آمل آمدیم.

برای کسب 3 امتیاز به آمل آمده‌ایم

حسین معدنی امروز قبل از دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: آشنایی خوبی از تیم حریف و بازیکنانش داریم.

وی ادامه داد: کاله یکی از تیم‌های قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی است و پیش‌بینی می‌کنم بازی مقابل آن در آمل بسیار سخت و نزدیک باشد.

معدنی با اعلام اینکه این تیم نسبت به سال گذشته بهتر و منسجم‌تر بسته شده است، یادآور شد: عطایی که به عنوان سرمربی این تیم فعالیت دارد از مربیان کار کشته، آگاه و با دانش والیبال کشورمان است و نشان داده به خوبی نسبت به کارش آگاهی دارد.

وی با اعلام اینکه امسال تیم بسیار خوبی را از کاله در ادامه فصل داریم، یادآور شد: بازیکنان ما نیز تمرینات لازم را انجام دادند و امیدواریم در زمین بتوانیم توانمندی‌های خود را بروز دهیم.

معدنی با تاکید بر اینکه ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز مقابل حریفان صف‌آرایی می‌کنیم، گفت: سعی داریم در آمل نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به آمادگی کامل و هماهنگی تیمی وقت لازم داریم زیرا در مجموع حدود 10 روز با این تیم کار کردیم البته در این مدت نیز تغییرات خوبی را در نحوه بازی فردی و تیمی شاهد بودیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با تاکید اینکه نیاز به زمان داریم، افزود: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کاله در دیدارهای خانگی هواداران و تماشاگران آن بوده که در هر شرایطی با تیم‌شان همراه هستند، فکر می‌کنم امسال با توجه به دو سال قهرمانی پیاپی این تیم حمایت بیشتری از هواداران را شاهد باشی.

به گفته معدنی، یکی از دغدغه‌های همه تیم‌های میهمان در آمل تماشاگران آن هستند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول