اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس مطرح کرد

انتقاد از عدم توجه رئیس‌جمهور به شعارهای دولت

نماینده مردم بوشهر در مجلس از عدم توجه رئیس‌جمهور به شعارهای دولت انتقاد کرد.

انتقاد از عدم توجه رئیس‌جمهور به شعارهای دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری امشب در جمع شماری از دانشگاهیان استان بوشهر به رویکرد اعتدالی دولت جدید اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله‌ای که امروزه در عرصه سیاسی با آن روبه‌رو هستیم، رویکرد دولت جدید است که خود را با رویکرد اعتدالی معرفی کرد و مورد اعتماد اکثریت مردم قرار گرفت و امروز سکان اجرایی کشور را در دست دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع مقام معظم رهبری و در گذشته امام راحل(ره) این است که به اصل و اساس وحدت بین قوا توجه اساسی شود، اما متأسفانه گاهی کم‌لطفی‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خاطرنشان کرد: همواره آسیب‌هایی که وجود داشته ناشی از همین عدم هماهنگی‌ها بوده و در دوره‌های مختلف حتی در دولت قبل در مقاطعی همین عدم هماهنگی‌ها بین مجلس و دولت به وجود آمد، در حال حاضر نیز ضمن اینکه ما در بیانات حجت‌الاسلام روحانی این معنا را زیاد شنیده‌ایم که مجلس به تعبیر امام راحل در رأس امور قرار دارد و مجلس است که دولت بدون آن نمی‌تواند کاری را انجام دهد، اما متاسفانه در عمل سمت و سوی دیگری ملاحظه می‌شود.

جمیری اضافه کرد: در نطقی که اخیراً در مجلس داشتم به موضوع وحدت میان قوای سه‌گانه زیر نظر مقام معظم رهبری اشاره کردم و فکر می‌کنم این موضوع یک موضوع اساسی و حیاتی است و دشمنان همواره به این معنا نگران بودند که همواره این وحدت وجود داشته باشد و در پی ایجاد تفرقه و راه‌های مختلف برای دامن زدن به این موضوع بودند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر هم تحرکاتی از راه‌های مختلف مشاهده می‌شود که نگذارند وحدت بین این مجموعه‌های مهم و تأثیرگذار وجود داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس به شرایط اقتصادی امروز کشور اشاره کرد و ابراز داشت: شرایط ما به لحاظ اقتصادی یک شرایط ویژه‌ای بوده و طبیعی است که مردم با یک شرایط اقتصادی نامناسب مواجه باشند.

جمیری در پایان تصریح کرد: در عرصه سیاست‌گذاری دولت و قانون‌گذاری مجلس و در تعامل ما بین مجلس و دولت اگر به مسائل اساسی مردم توجه نشود و از آنها غافل شویم و مسائل حاشیه‌ای وقت مجلس و دولت را به خود متوجه کند، قطعاً آن چیزی که نباید اتفاق بیفتد، اتفاق خواهد افتاد و نتیجه آن عدم رضایت مردم از دستگاه‌ها و در نهایت عدم رضایت مقام معظم رهبری است که همواره همه را به وحدت دعوت می‌کند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول