اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی ورامین صورت گرفت

برگزاری نشست قطبی موسسین مدارس غیردولتی جنوب شرق تهران

نشست قطبی موسسین مدارس غیردولتی و مراکز پیش دبستانی جنوب شرق استان تهران به میزبانی ورامین برگزار شد.

برگزاری نشست قطبی موسسین مدارس غیردولتی جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز نشست قطبی موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی جنوب شرق استان تهران با حضور مجتبی عرب عامری، مدیر آموزش و پرورش ورامین، محمد بهرام‌پور، مسئول ارزیابی و عملکرد، مدیر مشارکت‌های مردمی و مسئول مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان ورامین در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه حضرت امیرالمومنین (ع) ورامین برگزار شد.

محسن علیکاهی، کارشناس امور مشارکت‌های مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان ورامین با قدردانی از مدعوین حاضر در جلسه، گزارش اجمالی از برنامه‌های آتی این کارشناسی را ارائه کرد.

علی خسروجردی، نماینده موسسین مدارس و مراکز غیردولتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان تهران نیز طی سخنانی نکات مهمی را در ارتباط با دستورالعمل‌های اقدامی و ابلاغی موسسان، مسائل آموزشی و مشکلات موسسان و مراکز پیش دبستانی عنوان کرد.

علی محمدی، کارشناس مدارس و مراکز غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران نیز سخنانی پیرامون هوشمندسازی مدارس، دستورالعمل‌های مالی و اداری و کارگروه‌های تخصصی و راهکارهای مناسب برای مشکلات موسسات غیر دولتی بیان داشت.

انتهای پیام/2462/ذ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول