اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

پایان فرصت 100 روزه دولت تجلی‏‌گاه عمل به وعده‌‏ها باشد

امام جمعه دماوند گفت:‌ فرصت 100 روزه دولت در حالی تمام می‏‌شود که باید به وعده‌‏های داده شده در زمینه خلق حماسه اقتصادی عمل شود.

پایان فرصت 100 روزه دولت تجلی‏‌گاه عمل به وعده‌‏ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز دشمن‏‌شکن جمعه در مسجد جامع دماوند بیان کرد: حماسه اقتصادی در پایان فرصت 100 روزه دولت و در گزارش جدید، ‌مورد مطالبه مردم است و باید به وعده‏‌ها عمل شود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم باید راهکارها و الگوها را در تبیین این حماسه بشناسند، افزود: دولت‏مردان باید تمام توان خود را در برطرف ساختن مشکلات اقتصادی مردم و کشور به کار گیرند.

حماسه 13 آبان؛ ذخیره‌‏ای برای فعالیت قدرت‏مندانه در عرصه دیپلماسی

امام جمعه دماوند حماسه 13 آبان امسال را ذخیره‌‏ای برای فعالیت قدرت‏مندانه در عرصه دیپلماسی خواند و ادامه داد: امروز کم‌نظیرترین حمایت در دوران گذشته، پشتوانه هیئت مذاکره‌‏کننده ایرانی بوده و دستگاه دیپلماسی از حمایت رهبری و ملت برخوردار است.

علاءالدینی در خصوص مذاکرات، نکته اصلی را هسته‏‌ای بودن آن برشمرد و بیان داشت: در این میان، عده‌ای خوش‌‏بینی مفرط داشتند و گمان می‏‌کردند که قرار است با این مذاکرات، تمام مشکلات حل شود که باید این شبهه برطرف شود و مردم بدانند که مذاکرات فقط جنبه هسته‌‏ای داشته و برای حل مسائل هسته‌‏ای است.

وی با اشاره به سخنرانی تاریخی حضرت آیت‏‌الله خامنه‌‏ای، رهبر انقلاب اسلامی گفت: ایشان در این سخنرانی تاریخی، به مبارزه با مبانی استکبار و مقابله با جنگ روانی دشمن تأکید داشتند.

سخنرانی رهبری بر هم زننده جنگ روانی اخیر دشمن بود

امام جمعه دماوند این سخنرانی را بر هم زننده جنگ روانی اخیر دشمن خواند و بیان کرد: با وجود تبلیغات دشمن در رسانه‏‌های غربی که متأسفانه برخی از رسانه‌‏های داخلی نیز دانسته یا ندانسته در این دام افتاده بودند،‌ حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بار دیگر وحدت مردم در پیروی و لبیک به رهبر خود را نشان داد.

وی مطالبه مردم در این راهپیمایی را عزت و حکمت و مصلحت خواند و افزود:‌ تأکید دیگر مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه برملا شدن بازی دوگانه دشمن بود که خوشبختانه پس از راهپیمایی، این بازی دوگانه به یک جبهه مشترک تبدیل و دست دشمن بار دیگر برای ملت ایران رو شد.

انتهای پیام/2568/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول