اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قزوین:

وقت آزمون و خطا نیست/ دولت فهم درستی از مشکلات دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی از افدامات غیرکارشناسانه در گذشته گفت: نمی‌خواهیم آزمون و خطا کنیم چون دولت یازدهم، دولت تجربه است.

وقت آزمون و خطا نیست/ دولت فهم درستی از مشکلات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی ربیعی عصر امروز در جمع تعاون‌گران استان قزوین با اشاره به موضوع نوسان نرخ ارز اظهار داشت: دولت برای تثبیت نرخ ارز برنامه‌ریزی کرده و در این راستا تمام تلاش خود را می‌کند تا نرخ ارز نوسان نداشته باشد.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای رونق کسب و کار انجام می‌دهیم و امیدواریم که در سال سوم دولت تورم را به نقطه مطلوبی برسانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر توسعه کارآفرینی در کشور عنوان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کارآفرینی از کودکی در فرزندان ما نهادینه شود چراکه توسعه کارآفرینی، کشور را در مسیر پیشرفت و رشد قرار می‌دهد و بسیاری از مشکلات را از میان برمی‌دارد.

ربیعی با بیان اینکه مسئله ایجاد اشتغال که از سوی رئیس‌جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح شد، عقیده دولت است، افزود: این مسئله در حد یک شعار نیست بلکه مجموعه دولت تلاش می‌کند با بهبود فضای کسب و کار مشکل اشتغال را برطرف سازد.

این مسئول با اشاره به صحبت‌های برخی از تولیدکنندگان در خصوص اختصاص یارانه تصریح کرد: همانگونه که در قانون آمده نیمی از یارانه‌ها باید در بخش تولید هزینه شود، دولت نیز در این زمینه بر اساس قانون عمل می‌کند.

ربیعی با اشاره به ایجاد نظام کارآفرینی در کشور گفت: در این نظام با استفاده از ایده‌های نخبگان می‌توان در زمینه توسعه استان‌ها گام‌های خوبی برداشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه دولت فهم درستی از مشکلات دارد، بیان کرد: دست‌اندرکاران بخش کشاورزی، صنعت و خدمات بدانند که مجموعه دولت فهم درستی از مشکلات دارند و نمی‌خواهیم آزمون و خطا کنیم چون دولت یازدهم، دولت تجربه است.

ربیعی ادامه داد: کشور دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اشتغال پایدار هستیم و در این راستا توسعه کارآفرینی می‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.

این مسئول ابراز داشت: باید نگاه خود را به کارآفرینان تغییر دهیم چون کارآفرینان در بسیاری از موارد در کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اند و سبب اشتغالزایی شده‌اند که این بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/77003/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول