اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار:

بیله‌سوار پیشتاز در جمع‌آوری زکات

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: شهرستان مرزی بیله‌سوار به عنوان منطقه پیشتاز در جمع‌آوری زکات در سطح استان اردبیل است که توانسته در احیای فریضه زکات پیش قراول باشد.

بیله‌سوار پیشتاز در جمع‌آوری زکات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور عصر امروز در جلسه ستاد زکات شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال زکات در سطح این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک یک‌هزار و 200 گونی در بین کشاورزان توزیع شده است، تصریح کرد: از این تعداد گونی توزیع شده بیش از 35 تن گندم و جو جمع‌آوری شده است.

مهدی‌پور خاطر نشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از زکات در اولویت اول برای مرتفع کردن مشکلات نیازمندان و رفع نیازمندی‌‌های ضروری این هموطنان در زمینه تعمیر مسکن، احداث سرویس بهداشتی و هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج و در اولویت دوم در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی روستاها با نظر روحانی، شورای اسلامی، دهیار، هیئت امنای مسجد، معتمدان و عاملان زکات هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه شورای اسلامی، دهیاری‌ها و هیئت امنای مساجد در جمع‌آوری زکات با دبیرخانه شورای زکات و کمیته امداد همکاری دارند، اضافه کرد: در راستای احیای فریضه‌ واجب الهی زکات، کشاورزان و دامداران زکات مال خود را برای بهره‌مندی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت تحویل این نهاد مقدس می‌کنند.

وی در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اینکه مقدار 255 کیلوگرم لبنیات از روستاهای این شهرستان جمع‌آوری شده است، افزود: اهالی مؤمن و نیکوکار شهرستان بیله‌سوار بیش از 1.5 تن میوه نیز به عنوان زکات مستحبی خود پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/62001/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول