اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان خبر داد

اجرای طرح احسان حسینی در کردستان/ هدف‌گذاری جمع‌آوری یک ‌میلیارد تومان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از اجرای طرح احسان حسینی برای سومین سال همزمان با ماه محرم در این استان خبر داد.

اجرای طرح احسان حسینی در کردستان/ هدف‌گذاری جمع‌آوری یک ‌میلیارد تومان

هیوا رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این طرح به منظور بهره‌مندی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از فیوضات این ماه به ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی، خیرین و هیئت‌های مذهبی در قالب این طرح ضمن اطعام نذورات اهدایی را بین نیازمندان توزیع کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت ماه محرم و ترویج سنت‌های حسنه الهی، اسلامی، احسان و نیکوکاری از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح احسان حسینی است.

جمع‌آوری 70 میلیون تومان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از جمع‌آوری 70 میلیون تومان در قالب این طرح در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: جذب حامی برای ایتام از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این طرح توسط کمیته امداد امام خمینی دنبال می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: در سال گذشته 200 حامی برای 234 یتیم زیرپوشش این نهاد در قالب این طرح جذب شده است.

جذب 6 هزار حامی

وی در ادامه از هدف‌گذاری کمیته امداد کردستان برای جذب بیش از 6 هزار حامی خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 4 هزار حامی که 70 درصد آنها غیربومی و 50 درصد بومی هستند برای ایتام زیرپوشش این نهاد در استان جذب شده است.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان، در حال حاضر بیش از 6 هزار و 500 یتیم زیر 15 سال از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند و در کنار خدمات کمیته امداد توسط 13 هزار حامی نیز حمایت می‌شوند.

وی در پایان تلاش در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور رفع مشکلات نیازمندان را ضروری خواند و بیان داشت: کمیته امداد به منظور افزایش سطح خدمات‌رسانی به نیازمندان بحث توسعه مشارکت‌های مردمی را در قالب طرح‌های مختلف همچون جشن عاطفه‌های، جشن نیکوکاری، طرح محسنین، طرح احسان حسینی و غیره دنبال می‌کند.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول