اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری منطقه 5 قم

تجهیزات تفریحی و ورزشی در قم ایمن‌سازی می‌شوند

شهردار منطقه پنج قم گفت: تجهیزات تفریحی و ورزشی سطح منطقه در راستای رعایت استاندارد و ایمنی‌سازی بوستان‌های سطح شهرداری‌ها ایمن‌سازی می‌شوند.

تجهیزات تفریحی و ورزشی در قم ایمن‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جمال‌الدین حسینی با اعلام تعویض تاب‌های بوستان‌ها در سطح منطقه از ایمن سازی و رعایت اصول استاندارد و سلامت کودکان در زمین‌های بازی خبر داد.

وی با اشاره به تاکیدات شهردار قم در خصوص استانداردسازی و افزایش سطح ایمنی و سلامت محوطه‌های بازی کودکان بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، اقلام و وسایل مورد نیاز شناسایی و عملیات خرید و تجهیزات و شروع نصب با اولویت محله‌های پرتراکم شروع شده است.

شهردار منطقه پنج قم همچنین از سایر اقدامات در خصوص ارتقا ایمنی وسایل و تجهیزات تفریحی و ورزشی در سطح بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و افزود: تجهیز زمین‌های بازی کودکان به کفپوش‌های استاندارد، استفاده از وسایل بازی نوین و پلی اتیلن به جای وسایل سنتی فلزی، محصور کردن فضاهای بازی و بهره گیری از نظرات کارشناسانه در خصوص خرید و به کارگیری وسایل و تجهیزات تفریحی و ورزشی، استفاده از انواع ست‌های ورزشی با کیفیت و متنوع از دیگر اقدامات شهرداری منطقه پنج در این خصوص هستند.

وی از انجام بازدیدهای منظم، ترمیم، رفع نقص و نظافت وسایل و تجهیزات تفریحی و ورزشی بوستاهای سطح منطقه خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص و ایرادی در وسایل بازی با سامانه 137 تماس بگیرند و این پیام‌ها با قرارگیری در اولویت کارهای واحد خدمات شهری و فضای سبز رسیدگی خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول