اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

مسابقات ملی مهارت همسطح مسابقات جهانی برگزار شد

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مسابقات ملی مهارت امسال همسطح مسابقات جهانی برگزار شد.

مسابقات ملی مهارت همسطح مسابقات جهانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یدالله جماعتی ظهر امروز در مراسم استقبال از مدال‌آوران چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: کارآموزان زنجانی در این دوره از مسابقات رتبه نخست کشوری را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و دو مدال برنز نصیب استان زنجان شد، افزود: همچنین کارآموزان زنجانی چهار دیپلم افتخار نیز دریافت کردند.

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: سجاد احمدی در رشته تراش CNC، محمد سلیمانی در رشته کنترل صنعتی، علیرضا مرادی در رشته فناوری طراحی گرافیک و حمید علوی در رشته کاشی‌کاری مدال طلای چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت را کسب کردند.

این مسئول با بیان اینکه در این مسابقات جواد یاری‌فرد و اکبر حسنلو در رشته مکاترونیک مدال نقره را کسب کردند، افزود: همچنین سعید نظری و مجتبی توحیدلو در رشته رباتیک مدال نقره مسابقات ملی مهارت را از آن خود کردند.

جماعتی اضافه کرد: حسین حبیبی در رشته آجرچینی و موسی جعفری در رشته جواهرسازی مدال نقره این مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: همچنین بهنام فلاح نسیمی در رشته لوله‌کشی و گرمایشی، نوید رستم‌خانی در رشته طراحی مهندسی، علیرضا بدری در رشته جوشکاری و حمیدرضا احمدی در رشته طراحی وب دیپلم افتخار چهاردهمین دور مسابقات ملی مهارت را کسب کردند.

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در این مسابقات حمید علوی در رشته کاشی‌کاری خوب ظاهر شد، ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه‌ای انتظار کسب مدال طلا در این رشته را نداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه تیم دو نفره رشته رباتیک و مکاترونیک مدال نقره مسابقات را کسب کردند، متذکر شد: این تیم‌ها با اختلاف بسیار جزئی از نفرات اول مدال نقره را کسب کردند.

جماعتی با تاکید بر اینکه سطح مسابقات ملی مهارت همطراز با مسابقات جهانی برگزار شد، تصریح کرد: همه شرکت‌کنندگان برخلاف سال‌های گذشته برای کسب تجربه و نمایش در این مسابقات حضور نداشتند بلکه برای کسب مدال شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه المپیاد جهانی مهارت هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، گفت: سال آینده نیز مسابقات ملی مهارت برگزار خواهد شد.

مسئول المپیاد مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: برای منتخبین مسابقات ملی مهارت سال آینده و منتخبین امسال اردویی برگزار می‌شود و پس از اجرای آزمون نفرات برتر به المپیاد جهانی 2015 برزیل اعزام خواهند شد.

این مسئول به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات مهارت اشاره کرد و اذعان داشت: مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات مهارت در اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

جماعتی متذکر شد: پس از برگزاری مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری نتایج پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا شهریور ماه سال آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول