اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه کهگیلویه:

برنامه‌محوری اساس کار مدیران مدارس کهگیلویه باشد

معاون آموزش متوسطه کهگیلویه گفت: برنامه‌محوری اساس کار مدیران مدارس کهگیلویه باشد.

برنامه‌محوری اساس کار مدیران مدارس کهگیلویه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه صبح امروز جلسه ماهانه مدیران متوسطه اول و مجتمع‌های آموزشی با موضوع گرامی‌داشت ماه محرم و اجرای برنامه‌های عاشورایی در مدارس برگزار شد.

حجت‌الله سمیعی‌زاده با تسلیت فرا رسیدن سوگواری سرور و سالار شهیدان، عاشورا را مهم‌ترین حادثه تاریخ بشری دانست و اظهار کرد: عاشورا یک مکتب است که با واقع شدن آن درس شهادت، ایثار، آزادی و آزادگی در میان فرهنگ ملل مختلف نهادینه شد.

معاون آموزش متوسطه کهگیلویه به اجرای برنامه‌های ویژه ماه محرم در مدارس و آموزش و پرورش اشاره کرد و از مدیران خواست تا با تشکیل هیئت‌های مذهبی و عزاداری و اجرای برنامه‌های در خور شأن عاشورا یاد و خاطره این ایام گرامی داشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران در شروع سال تحصیلی و اجرای دقیق پروژه مهر، برنامه محوری را اساس کار مدیران قلمداد کرد و دقت نظر آن‌ها را در تدوین برنامه سالانه مورد تأکید قرار داد.

معاونت آموزش متوسطه اجرای طرح‌ها و بخشنامه‌ها در مدارس متوسطه اول، تجزیه و تحلیل عملکرد آموزشگاه‌ها در سال تحصیلی گذشته، سامان‌دهی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی و برنامه‌ریزی جهت به کارگیری نیروهای مازاد در مدارس را از دیگر مواردی دانست که باید در طول سال تحصیلی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

سمیعی‌زاده در پایان از مدیران خواست باجدیت و تلاش مضاعف مطابق برنامه سالانه و تقویم اجرایی، فعالیت‌های آموزش و پرورش را با دقت تمام و در زمان مقرر به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

انتهای پیام/82002/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول