اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست داوران مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نقش موثر آموزش و پرورش در فعالیت‌های قرآنی

سرپرست داوران سی و ششمین مرحله مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه به برنامه‌های آموزشی قرآن تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید فعالیت‌های قرآنی بیشتری برای جامعه هدف خود داشته باشند.

نقش موثر آموزش و پرورش در فعالیت‌های قرآنی

محمدرضا ابوالقاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج که به منظور داوری بر مسابقات قرآنی به این شهر سفر کرده بود به نحوه برگزاری مسابقات و قرائت قرآن کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به سفرهایی که در سنوات گذشته به این استان داشتم تلاوت‌های امروزه نشان از پیشرفت‌های قرآنی در این استان دارد.

وی با تاکید بر این‌که تلاوت قرآنی این استان به نسبت سنوات گذشته بهتر شده است، گفت: با حضور داوران برجسته قرآنی بر مسابقات سی و ششمین مرحله قرآنی نظارت داشتیم.

سرپرست داوران سی و ششمین مرحله مسابقات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اجرای برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که در سطح استان‌ها تعداد قاریان قرآنی زیادی وجود دارد و در کهگیلویه و بویراحمد نیز این تعداد به نسبت کم‌ بوده از این‌رو مسئولان مربوطه باید نسبت به برگزاری مسابقات سراسری قرآنی فعالیت و برنامه‌های بیشتری داشته باشند.

این داور قرآنی با تاکید بر این‌که برگزاری جلسات قرآنی با حضور اساتید برجسته قرآنی می‌تواند در پیشرفت و تعداد قاریان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد موثر واقع شود، گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان اجرایی در این بخش توجه بیشتری داشته باشند.

ابوالقاسمی به فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه و دارالقرآن‌ها فعالیت‌ و برنامه‌های قرآنی زیادی دارند که تاثیرات مثبتی در سطح جامعه گذاشته که باید فعالیت‌ها را بیشتر کنند.

این داور کشوری با ارزیابی مناسب از برنامه‌های قرآنی در سطح کشور اظهار داشت: باید در حوزه آموزش قرآنی بیشتر کار شود تا همواره شاهد تاثیرپذیری مثبت و خوب آن در جامعه باشیم.

سرپرست داوران قرآن به نقش موثر آموزش و پرورش در بخش فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که آموزش و پرورش بیشترین ارتباط را با دانش‌آموزان در سطوح مختلف دارد انتظار می‌رود این نهاد آموزشی و تربیتی در حوزه قرآنی فعالیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول