اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

محرم بهترین فرصت برای گره‌گشایی از کار مردم است

امام جمعه ابرکوه ماه محرم را بهترین فرصت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم ذکر کرد.

محرم بهترین فرصت برای گره‌گشایی از کار مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح امروز در گردهمایی روحانیون و مبلغان ماه محرم گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای گره‌گشایی مشکلات مردم است.

وی عنوان کرد: در موقعیت زمانی کنونی و با توجه به حجم تهاجمات عوامل استکبار و سلفی‌های تکفیری بر علیه شیعه و مبانی شیعه، شاهد ماندگاری عقاید و مبانی اعتقادی شیعه تحت لوای امام حسین (ع) هستیم و این بقا با زعامت علمای دین، روحانیون و مبلغین وارسته شکل می‌گیرد.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: اصل در مجالس امام حسین (ع) بیان روایات و اخبار و احادیث از لسان اهل‌بیت (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: شما باید جوانان را دریابید، طعم شیرین و پر حلاوت ذکر خداوند و حضور در مسجد را به آن‌ها بچشانید و دعوت کننده آن‌ها به حفظ مبانی شریعت باشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در این مراسم خطاب به روحانیون و مبلغان به ذکر نکاتی از جمله ایراد سخنرانی بر اساس تشخیص و صلاحدید خود مبلغ، شناسایی آسیب‌های عزاداری در منطقه تبلیغی و تلاش در رفع خرافات و آسیب‌های موجود در مراسم عزاداری پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی بر توجه ویژه به احیای امر به معروف و نهی از منکر، حضور فعالانه و گسترده در منطقه تبلیغی به‌ویژه حضور در مدارس، پرداختن به مباحث خانوادگی و آسیب‌های اخلاقی تاکید کرد و اظهار داشت: روحانیون و مبلغان این نکات را در سخنرانی‌های خود در نظر بگیرند.

گفتنی است، در این جلسه برخی از روحانیون و مبلغان نیز پیرامون مسائل و زمینه‌های تبلیغی در ماه محرم به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول