اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زرند:

انفجار‌ کارخانه‌ پانل زرند 5 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

فرماندار شهرستان زرند گفت: انفجار‌ در کارخانه پارس پانل این شهرستان 5 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت.‌

انفجار‌ کارخانه‌ پانل زرند 5 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز بر اثر انفجار مخزن بخار کارخانه پارس پانل واقع در شهرک صنعتی شماره یک زرند دو نفر از کارگران مجروح شدند.

وی با بیان اینکه حادثه‌دیدگان بلا‌فاصله به بیمارستان زرند منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند، ادامه داد: این انفجار موجب وارد آمدن خسارت پنج میلیارد ‌ریالی به این کارخانه شده است.

مدیر‌عامل کارخانه پارس پانل شهرستان زرند که شاهد حادثه انفجار بوده است، گفت: حدود ساعت هشت صبح امروز که کارگران برای کار آماده می‌شدند، ناگهان مخزن بخار منفجر شد.

محمد عباس‌زاده افزود: قسمت درب بالای این مخزن بخار جدا شده و با برخورد به دیواره سوله‌ موجب سوراخ شدن دیوار سقف کارخانه شده است.

وی اضافه کرد: در این حادثه دو نفر از کارگرانی که پشت دیوار و در سوله مجاور مشغول به کار بودند، دچار مجروحیت شدند، اما ‌آسیب جدی به آنها وارد نشده است.

مدیر‌عامل کارخانه پارس پانل زرند خاطر نشان کرد: در این کارخانه 15 نفر به طور مستقیم مشغول فعالیت بودند و روزانه بیش از 750 فوم سقفی و پانل دیواری تولید می‌شد.

وی گفت: با این حادثه کارخانه‌ تعطیل شده و کارگران نیز بیکار شدند لذا خواستار چاره‌اندیشی مسئولان برای باز‌گشایی این واحد تولیدی هستیم.

‌درگاهی یکی دیگر از شاهدان عینی این حادثه به خبرنگار فارس گفت: با شنیدن صدای انفجار متوجه شدم که مخزن بخار ترکیده است و بلافاصله اورژانس و آتش‌نشانی را در جریان گذاشتم.

وی افزود:‌ دو نفر از کارگران که بر اثر اصابت درب مخزن بخار به دیواره کارخانه و ریزش قسمتی از دیوار مجروح شدند‌ به بیمارستان انتقال یافتند و به طور سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/80022/30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول