اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی نفرات برتر رقابت‌های اسکیت پسران غرب مازندران

در پایان دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت پسران غرب مازندران نفرات برتر سنین مختلف معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر رقابت‌های اسکیت پسران غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی هیئت‌ اسکیت مازندران، دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت غرب استان با حضور تیم‌هایی از شهرهای نور، نوشهر و محمودآباد در سالن شهدای شهر رویان برگزار شد.

در پایان تیم شهرستان نور با کسب 9 مدال طلا، هفت نقره و چهار برنز در جایگاه نخست ایستاد که این تیم دومین میزبانی خود در این دوره از مسابقات را تجربه می‌کرد.

تیم پرسیس نوشهر با سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم محمودآباد با یک مدال نقره و یک برنز به مقام سوم رسید.

حسین عیسی‌پور از پرسیس نوشهر در رده سنی 86 ـ87 ماده 100 و 200 متر  مقام اول را از آن خود کرد و مهدی حسین‌زاده از نور دوم شد.

ایلیا فرخی، ماهان محسنی و امیراحمد رضایی هر سه از نور در رده سنی 84 ـ 85 ماده ماده 100 و 200 متر به ترتیب اول تا و سوم شدند.

در رده سنی 82 ـ 83 ماده 100 و200 متر شاهرخ اسلامی‌نیا از نور، مهدی خزایی از پرسیس نوشهر و امیرعلی مظفری از نور اول تا سوم شدند.

در ماده 200 متر رده سنی 80 ـ 81 علیرضا کاظمی از نور، شاهین اسلامی‌نیا هم از نور و سینا قاضی‌پور از پرسیس نوشهر اول تا سوم شدند.

در ماده 500 متر رده سنی 80 ـ 81 علیرضا کاظمی از نور مقام اول را از آن خود کرده و شاهین اسلامی‌نیا دیگر اسکیت‌سوار نوری و ماهان خاک رنگین از نوشهر دوم و سوم شدند.

در ماده 300 متر رده سنی 78 ـ 79 فرشاد شریفی از نور، حسین عمران از محمودآباد و محمدرضا خزایی از نوشهر مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده 500 متر رده سنی 78 ـ 79 فرشاد شریفی از نور، محمدرضا خزایی از پرسیس و حسین عمران از محمودآباد اول تا سوم شدند.

در رده سنی 76 به پایین و ماده 500 متر رشید کیافر از پرسیس نوشهر و احمدرضا اعلا از نور رده‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/86012/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول