اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان خبر داد

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت دختران در کاشان

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان از برگزاری سومین دوره مسابقات اسکیت دختران شهرستان کاشان به مناسبت روز دانش‌آموز خبر داد.

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت دختران در کاشان

 مهدی نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: سومین دوره مسابقات اسکیت دختران دانش‌آموز شهرستان کاشان، با حضور یکصد نفر از ورزشکاران این رشته در سه رده سنی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر هفت سال مرضیه میمه‌ای عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، بهار یزدی به مقام نایب قهرمانی رسید و مهسا طالبی به مقام سوم این رده سنی دست یافت.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان با اشاره به اینکه، رقابت‌های اسکیت رده سنی زیر هشت سال نیز با قهرمانی ستاره‌سادات موسوی‌زاده به پایان رسید گفت: در این رده سنی نیز فاطمه مقدسیان به مقام دوم مسابقات رسید و مهشاد سادات ساداتی به مقام سوم این رده سنی بسنده کرد.

نادعلی تصریح کرد: رقابت‌های رده سنی زیر 9 سال با قهرمانی ستاره بنی‌احمدی به پایان رسید و در این رده سنی زهره کتابچی و مریم نظاریان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه استقبال نوجوانان و جوانان از این رشته جذاب ورزشی را در شهرستان کاشان چشمگیر دانست و گفت: حضور بیش از یکصد نفر ورزشکار این رشته در این دوره از رقابت‌ها نشانه علاقه و توجه نوجوانان و خانواده‌های آنان به این رشته جذاب است.

نادعلی کسب مقام نایب قهرمانی رشته رول بال  مسابقات جهانی 2013 کنیا در مهرماه سال جاری توسط چهار جوان اسکیت‌باز کاشانی را از مهمترین دستاوردهای این رشته نو پا در شهرستان کاشان عنوان کرد.

وی متذکر شد: کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی 2013 کنیا در نخستین حضور ورزشکاران اسکیت‌باز کاشان در رقابت‌های جهانی نشانه استعدادهای این رشته در شهرستان کاشان است.

سومین دوره مسابقات اسکیت سرعت دختران کاشان گرامیداشت روز دانش‌آموز با حضور خانواده‌های ورزشکاران در پیست اسکیت پارک آیت‌الله مدنی کاشان برگزار شد و در پایان با اهدای جوایز و احکام نفرات برتر این مسابقات به پایان رسید.

انتهای پیام/2406/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول