اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت خراسان رضوی خبر داد

رقابت 200 اسکیت‌باز در مسابقات محلات مشهد

دبیر هیئت اسکیت استان خراسان رضوی گفت: در مسابقات اسکیت محلات که فردا در مشهد برگزار می‌شود 200 اسکیت‌باز به رقابت می‌پردازند.

رقابت 200 اسکیت‌باز در مسابقات محلات مشهد

محمد عجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات محلات روز جمعه با مشارکت شهرداری مشهد در استان برگزار خواهد شد و تا به حال بالغ بر 200 ورزشکار برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در رابطه با برگزاری مسابقات اسکیت کشوری گفت: طبق دستور فدراسیون، مسابقات استانی به صورت محلی در سه مرحله برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم جهت حضور و رقابت به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند؛ ما نیز در همین راستا به دنبال برگزاری مسابقات کشوری اسکیت زیر 10 سال در خراسان رضوی هستیم.

عجم از ادغام شدن مسابقات نوجوانان با بزرگسالان اسکیت خبر داد و گفت: امسال مسابقات لیگ در دسته‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم ادغام شده که تیم خراسان رضوی تحت عنوان ثامن‌الحجج به رقابت در این مسابقات پرداخت.

وی از برگزاری سه دوره‌ای مسابقات محلات در استان خبر داد و گفت: از هفته اول آبان ماه این مسابقات به صورت دوره‌ای در رده‌های سنی متفاوت با همکاری شهرداری مشهد در استان برگزار می‌شود و در پایان آبان نفرات برتر به عضویت تیم استان در آمده و به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت اسکیت در پایان تصریح کرد: امسال هیچ بودجه‌ای از اداره‌کل ورزش و جوانان دریافت نکرده‌ و امیدواریم شرایط از لحاظ پرداختی‌های هیئت‌های ورزشی در استان ساماندهی شود.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول