اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 17 رأی اعضای مجمع

حسنی رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم شد

محمد حسنی با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شد.

حسنی رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم امروز به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور رضا رفیعانی دبیر رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سیدمهدی غیاثی، مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم با حضور 17 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، محمد حسنی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم برگزیده شد.

تنها کاندیدای ریاست هیئت اسکیت استان قم یعنی محمد حسنی پیش از این دبیر هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم بود که در قم چهره نام آشنایی است و برای مدت چهار سال تا 1396 جایگزین علیرضا فلاح رئیس سابق هیئت اسکیت استان قم شد.

این در حالی است که مسئولیت ریاست اسکیت در طول چهار سال گذشته را علیرضا فلاح بر عهده داشت ولی به دنبال پایان دوره چهار ساله ریاست وی، یک مرتبه مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم در مهر ماه سال 1391 برگزار شد ولی اعضای مجمع به فلاح رای اعتماد ندادند تا بدین ترتیب فلاح دیگر در این مسئولیت کاندیدا نشود و از سه ماه قبل نیز محمد حسنی به جای وی سرپرست هیئت اسکیت قم بود تا مجمع انتخابات برگزار شود و رئیس جدید را انتخاب کند.

در این مجمع محمد حسنی سرپرست هیئت اسکیت تا پیش از برگزاری این مجمع به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت اسکیت استان قم در طول سه ماه دوران سرپرستی خود پرداخت و البته سیدمهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز آماری از عملکرد این هیئت در سال قبل و شش ماه نخست سال جاری ارائه کرد.

پس از برگزاری انتخابات با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم تمام 17 رأی خود را به محمد حسنی دادند تا بدین ترتیب حسنی به عنوان جانشین علیرضا فلاح مسئولیت ریاست هیئت اسکیت استان قم را تا آبان ماه سال 1396 بر عهده بگیرد.

انتخاب محمد حسنی به عنوان رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم در حالی صورت گرفت که توجه به رده های سنی پایه و سرمایه گذاری بر روی آنها برای ساختن آینده اسکیت قم، تعامل با آموزش و پرورش، توجه به بخش همگانی این رشته ورزشی و چندین شاخص دیگر را به عنوان مهمترین اهداف خود برای توسعه بیش از پیش رشته ورزشی اسکیت در قم برشمرد.

انتهای پیام/78002/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول