اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب منطقه‌ای مازندران خبر داد

اجرای پدافند غیرعامل در پروژه‌های آب منطقه‌ای مازندران

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: پدافند غیر عامل در پروژه‌های آب منطقه‌ای مازندران اجرا می‌شود.

اجرای پدافند غیرعامل در پروژه‌های آب منطقه‌ای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موسی نامدار بعدازظهر امروز در مراسم آموزش یک‌روزه پدافند غیرعامل که همزمان با 16 استان مرزی کشور  در ساری برگزار شد بر ضرورت آموزش‌ پدافند غیرعامل تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پدافند غیرعامل باید به صورت یک فرهنگ ایجاد شود، افزود: آگاهی بخشی اساس توسعه و امنیت یک جامعه است که شرکت آب منطقه‌ای آموزش پدافند غیرعامل را مقدم دانست.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به اینکه هرجا منافع قابل توجهی باشد زیاده‌خواهان با انواع تهدیدات قصد دست‌درازی دارند، تصریح کرد: برای مقابله با تهدیدات اجرای طرح پدافند غیرعامل ضروری است.

وی با بیان اینکه با توجه به اقلیم مازندران و موقعیت جغرافیایی این استان اجرای طرح پدافندغیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: شرکت آب منطقه‌ای مازندران در حوزه پدافند غیرعامل در جنبه نظری اقدامات مناسبی داشته که در حوزه عملیاتی نیز این طرح بازدارنده کاربردی است.

نامدار اظهار داشت: دو سال اخیر پروژه‌هایی که در شرکت آب منطقه‌ای  قابلیت اجرا پیدا کرده است طرح پدافند غیرعامل در آن دیده شد.

وی افزود: در پروژه سد هراز پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.

نامدار با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل موضوعی است که نمی‌توان از آن راحت گذشت، تصریح کرد: برای توجه به این موضوع مهم و امنیتی باید تصمیم فرا استانی اتخاذ و اعتباراتی نیز لحاظ شود.

این مسئول با بیان اینکه امروز آموزش هماهنگ پدافند غیرعامل برای 400 نفر از کارکنان شرکت آب منطقه‌ای مازندران در نظر گرفته شد، گفت: پدافند غیر عامل موضوع اساسی است که مشاوران شرکت آب منطقه ای این مهم را در کار خود لحاظ کرده و به پیمانکاران ابلاغ می‌کنند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای مازندران  بحث پدافند غیر عامل را فرهنگ بنیادی یک ملت دانست و افزود: ایران به لحاظ موقعیت ژئوپولیتیک نیاز است به موضوع پدافند غیر عامل توجه و به اعتبار مناسبی به این منظور اختصاص یابد.

وی ایجاد سد مخزنی را گامی برای توجه به پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: طرح‌های مطالعاتی زیادی صورت گرفته که در این حوزه اولویت به طرح‌های تاسیساتی و حساس داده شد.

نامدار آموزش پرسنل را از سیاست‌های بخش آب کشور دانست و ادامه داد: برای افزایش توان و آگاهی پرسنل آموزش تخصصی ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شد.

به گزارش فارس، از امروز شرکت آب منطقه‌ای مازندران همزمان با 16 استان مرزی کشور آموزش پدافند غیر عامل را با دعوت از اساتید برجسته کشوری برای کارکنان خود در ساری برگزار کرد.

انتهای پیام/86006/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول